شریعتی نیاسر: ظرفیت تمام دانشگاه های علمی و کاربردی وابسته به دستگاه های اجرایی صفر شده است

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: ظرفیت تمام دانشگاه های علمی و کاربردی وابسته به دستگاه های اجرایی، صفر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در زمینه آخرین وضعیت دانشگاه های دستگاه های اجرایی در جمع خبرنگاران گفت: ما تا پایان آذر ماه به تمامی مراکز آموزشی وابسته به دستگاه های اجرایی فرصت دادیم که تکلیف خود را نسبت به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص کنند.

وی ادامه داد: طبعا افرادی که تا این تاریخ مشخص شود که از قاعده این مصوبه مستثنی هستند، مشکلی نخواهند داشت و می توانند به فعالیت خود ادامه دهند؛ اما افرادی که مشمول این مصوبه باشند، نمی توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: برخی از مراکز دانشگاهی مکاتباتی داشته و مدعی مستثنی شدن هستند، ما در حال پیگیری این وضعیت هستیم و تلاش می کنیم به گونه ای پیش برویم تا مراکزی که موفق بوده اند بتوانند به حیات خود ادامه دهند؛ اما به هر حال شورای عالی اداری یک نهاد بالا دستی است و ما تابع مصوبه نهاد بالا دستی هستیم.

وی در زمینه آخرین وضعیت دانشگاه های علمی و کاربردی وابسته به دستگاه های اجرایی افزود: آن ها فعال نیستند و تا جایی که من اطلاع دارم هیچ کدام مستثنی نیستند. ظرفیت تمام دانشگاه های علمی و کاربردی وابسته به دستگاه های اجرایی صفر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977647

وب گردی

وب گردی