محفل انس با قرآن کریم در واحد بوکان برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم شهرستانی که با همکاری سپاه بوکان، سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور قاریان ممتاز کشوری به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج در سالن شهید رجایی شهرستان بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، حجت‌الاسلام روح‌الله فتحی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بوکان در این مراسم گفت: تدبر به همراه عمل به آیات قرآن باید سرمشق کار و زندگی انسان ها قرار بگیرد زیرا عاملان به قرآن مبلّغ تمام خوبی ها در جامعه به شمار می روند.

حجت‌الاسلام فتحی از قرآن به عنوان مایه حیات زندگی انسانها یاد کرد و بیان کرد: قرآن کریم که هدایت گر مسلمانان است خاتم کلام کتاب های آسمانی است.

وی افزود: توجه به قرآن کریم باید مورد توجه جدی همه مردم به خصوص نسل جوان جامعه باشد چرا که توجه به قرآن و به کار بردن دستورات آن در زندگی باعث خوشبختی در دنیا و آخرت می شود.

در این مراسم امیر لعل اول، قاری بین المللی قرآن و عنوان دار قاری برتر مسابقات بین المللی کشور روسیه از مشهد مقدس، حسن یوسف خانی قاری ممتاز کشوری و اذان گوی برتر کشور از بوکان و علیرضا فتحی قاری ممتاز کشوری از میاندوآب در این مراسم به تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم پرداختند.

در پایان این مراسم از قاریان شرکت کننده در این مراسم تجلیل شد.

این مراسم با اجرای دف نوازی و مولودی خوانی توسط گروه محمد رسول الله (ص) در وصف حضرت محمد (ص) به پایان رسید.

کد خبر: 977672

وب گردی

وب گردی