تسهیلات اعزام به خارج در دانشگاه علوم پزشکی تهران ریالی شد

هیأت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران دستورالعمل نحوه پرداخت تمامی تسهیلات اعزام به خارج از کشور را اصلاح و به معاونت بین‌الملل دانشگاه ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبق اصلاحات انجام شده تمامی پرداخت‌های مربوط به دوره‌های فرصت مطالعاتی، کنگره‌های خارج از کشور، سفرهای برنامه‌ریزی‌ شده و بورس‌های تکمیلی دانشجویان از پرداخت دلاری به ریالی تغییر کرد.

این مصوبه در جلسه ۱۵ آبان ماه هیأت‌رئیسه دانشگاه به دنبال نوسانات قیمت ارز و مسائل پیش روی اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی در این باره به تصویب رسید و از اول مهرماه ۹۷ لازم‌الاجرا شده است.

متقاضیان کنگره‌های خارج از کشور طبق روال سابق با تکمیل فرم‌های مربوطه و دریافت کمک‌هزینه امکان شرکت در این برنامه‌ها را خواهند داشت و درخواست شرکت‌کنندگان در سایر دوره‌ها نیز چون قبل در شورای بورس دانشگاه مطرح و تصمیم نهایی اخذ خواهد شد.

دستورالعمل های استفاده از دوره فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه، سفرهای برنامه ریزی شده داخل و خارج کشور اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ، دستورالعمل حمایت از گذراندن بخشی از دوران تحصیل در خارج کشور برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران و دستورالعمل نحوه پرداخت کمک هزینه شرکت و ارائه مقاله اعضای هیئت علمی، غیر هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه در همایش های خارج از کشور ابلاغ شده است.

بر اساس ماده یک دستورالعمل نحوه پرداخت کمک هزینه شرکت و ارائه مقاله اعضای هیئت علمی، غیر هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه در همایش های خارج از کشور، کمک هزینه سفر برای ارائه پوستر یا سخنرانی در همایش ها برای کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس ۳۰ میلیون ریال و مابقی کشورها ۵۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977684

وب گردی

وب گردی