حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویان واحد علوم و تحقیقات مرتبط با اولویت‌های وزارت نفت

پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری دانشجویان که در راستای اولویت‌های وزارت نفت باشد، از سوی این وزارتخانه مورد حمایت مالی قرار می گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، نشست مشترکی با حضور تعدادی از مسئولان واحد علوم و تحقیقات و وزارت نفت، در راستای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر برگزار شد و در حاشیه این نشست با هدف معرفی امکانات و توانمندی‌های واحد علوم و تحقیقات از برخی مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی بازدید به عمل آمد.

این نشست به منظور معرفی ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، اعلام قابلیت‌ها و امکانات موجود در حوزه صنعت نفت و بررسی مشکلات موجود در اجرای پروژه‌های در دست اجرا در حوزه نفت تشکیل شد.

در راستای انعقاد پروژه ازدیاد برداشت میدان نفتی کرنج فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی (که به واحد علوم و تحقیقات تفویض شده است) و شرکت ملی نفت ایران و در دست اجرا بودن این پروژه، مشکلات اجرایی و پیشنهادات تیم اجرایی پروژه در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر محسن رستمی مال خلیفه سرپرست اداره کل مراکز تحقیقاتی و ارتباط با صنعت واحد علوم و تحقیقات در رابطه با مهمترین دستاوردهای این نشست گفت: در این جلسه پیشنهاد شد، پروژه های تحقیقاتی و پروپوزال‌های ارسالی از طرف واحد علوم و تحقیقات بصورت ویژه و در اسرع وقت از سوی کلیه شرکت‌های تابعه وزارت نفت مورد بررسی و تصویب قرار گیرد. همچنین مشکلات اجرایی پروژه‌های جاری به ویژه پروژه ازدیاد برداشت میدان نفتی کرنج منعکس شد تا با رویکرد مثبت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفته و اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری دانشجویان که در راستای اولویت‌های این وزارتخانه است، مورد حمایت مالی شرکت نفت قرار گرفته و از سوی اداره کل پژوهشی وزارت نفت در جهت تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی نفت واحد علوم و تحقیقات حمایت‌های مادی و معنوی صورت گیرد.

این نشست مشترک با حضور دکتر احمد خان بیگی سرپرست اداره کل پژوهشی وزارت نفت، دکتر الماسی معاون مدیرکل پژوهشی وزارت نفت، دکتر فاطمه عزیز آبادی فراهانی معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات، دکتر حمید سلیمانی مهر مدیر امور اقتصادی و سرمایه گذاری دانش بنیان واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

در حاشیه این نشست از مجموعه آزمایشگاه‌های شیخ بهایی، مجتمع زکریای رازی و مرکز تحقیقات فیزیک واحد علوم و تحقیقات بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977749

وب گردی

وب گردی