آب، انرژی و سلامت؛ عناوین اصلی نشست استپ 2018

در نشست علم و فناوری استپ 2018، دانشمندان در سه مساله مهم آب، انرژی و سلامت، چالش ها و راه حل های مناسب آن به تبادل تجربیات خود می پردازند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رسول دیناروند؛ دبیر اجرائی چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی گفت: سه مساله مهم آب، انرژی و سلامت عناوین کلیدی جلسات پیش ­رو این نشست خواهند بود.

دبیر اجرائی چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در ادامه بیان داشت: انتظار می­ رود نشست استپ، سکویی برای دانشمندان جهان اسلام در راستای توسعه بیشتر کشورها و جوامع اسلامی باشد.

دیناروند افزود: شبکه­­ سازی علم و فناوری و مشارکت­ های گسترده از نتایج این گونه نشست­ ها خواهد بود. مهم­ترین ویژگی دوره بعدی نشست استپ حضور دانشمندان، سرمایه­ گذاران و شرکت­ های استارت ­آپ است که در نهایت دانشمندان می ­توانند با علاقه مندان در حوزه سرمایه­ گذاری برای همکاری­ های بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به حوزه­ های این دوره از نشست استپ گفت: این حوزه­ ها شامل علم و فناوری­ اطلاعات و ارتباطات، علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو و کلیه زمینه­ های علم و فناوری هستند که در این دوره دانشمندان به تبادل تجربیات خود و بحث و گفتگو در زیرشاخه ­های آب، انرژی و سلامت خواهند پرداخت.

چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی، یازدهم آذرماه سال جاری در دانشگاه سلطان قابوس عمان آغاز و تا چهار روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 977754

وب گردی

وب گردی