استفاده از ظرفیت استارت آپ ها درشکوفایی صنایع و معادن سمنان

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان بر ضرورت سوق دادن استارت آپ ها به سمت فعالیت های صنعتی و معدنی و استفاده از ظرفیت آنها در شکوفایی صنایع و معادن استان تاکید کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مهدی میرکو با اشاره به نقش مجموعه صنعت، معدن و تجارت در رونق استارت آپ ها افزود: با بهره گیری از ظرفیت استارت آپ های فعال در حوزه های لجستیک، بازاریابی و بازرگانی، هزینه های مربوط به بخش های صنعت و معدن را کاهش داد.

وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت می تواند با معرفی بهتری از نیازمندی ها و ظرفیت های دو بخش صنعت و معدن و ارائه برخی مشوق ها ، تعدادی از فعالان استارت آپی را به این سمت جذب نماید تا دانش و فناوری در این زمینه از حوزه فعالیتی وزارتخانه نیز رسوخ بیشتری نموده و تحولات مهمی در آن ایجاد شود.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان، تسهیل قواعد و مقررات و مشورت و همکاری با فعالان استارت آپی برای شناسائی مسائل دست و پاگیر یا تعریف نشده و تعریف آن در قانون تجارت و یافتن راه حل هایی برای ایجاد تغییرات در بخش هایی از آن را از عمده ترین فعالیت های زیرساختی مورد انتظار از سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.

مهدی میرکو با اشاره به ضرورت اتصال شرکت های استارت آپی به شرکت های بزرگ تصریح کرد: از این طریق شرکت های بزرگ می توانند با هزینه کمتر به محصولات، خدمات یا فناوری های جدید دست یابند و همچنین شرکت های کوچک و متوسط چشم انداز روشن تر و بازار بزرگتری را پیش روی خود می بینند که این اتصال می تواند از طریق مختلفی خصوصا ادغام و اکتساب شرکت های دانش بنیان در شرکت های بزرگ، اتفاق بیفتد.

وی در پایان اظهار داشت: نقش مجموعه صنعت، معدن و تجارت در زمینه توسعه استارت آپ ها، مهیا سازی زیرساخت های مورد نیاز آنان و حمایت از پایداری بلند مدت شرکت های دانش بنیان در قالب تسهیل و تشویق اتصال آن ها به شرکت های بزرگ صنعتی، معدنی و تجاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977767

وب گردی

وب گردی