سرسنگی: می‌خواهیم با حمایت مالی از پایان‌نامه‌های فرهنگی و اجتماعی، رویکردمان را علمی کنیم

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: اخیرا طرحی را به هیأت رئیسه دانشگاه تهران ارائه داده ایم تا ان شاءالله دانشجویان ما مخصوصا در دوره تحصیلات تکمیلی، موضوعات فرهنگی و اجتماعی را به عنوان پایان‌نامه خود انتخاب کنند.

دکتر مجید سرسنگی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برای روز دانشجو اظهار داشت: (دوشنبه) جلسه ای در شورای نظارت داشتیم. با بچه های تشکل های دانشگاه، جلسه ای برگزار می کنیم. جمع بندی نهایی را انجام می دهیم و برنامه ها را به صورت جزئی، مشخص خواهیم کرد.

وی در خصوص توقف فعالیت کانال تلگرامی پربازدید مربوط به دانشگاه تهران گفت: کانال «کوی‌ستان»، کانالی وابسته به دانشگاه تهران نیست و توسط دانشجویان اداره می شود. این کانال، بازدید زیادی داشت؛ اما من در جریان توقف فعالیتش نیستم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در خصوص حمایت ویژه دانشگاه تهران از پایان‌نامه هایی با محوریت حوزه های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد: اخیرا طرحی را به هیأت رئیسه دانشگاه تهران ارائه داده ایم تا ان شاءالله دانشجویان ما مخصوصا در دوره تحصیلات تکمیلی، موضوعات فرهنگی و اجتماعی را به عنوان پایان‌نامه خود انتخاب کنند و از این طریق بتوانیم کارهای تحقیقاتی بیشتری انجام دهیم تا رویکردمان در معاونت فرهنگی بیشتر رویکردی علمی باشد.

وی در پایان گفت: مصوبه ای را از هیأت رئیسه دانشگاه گرفتیم تا از این به بعد دانشجویان مقاطع فوق لیسانس و دکتری که در حوزه های فرهنگی و اجتماعی پایان‌نامه می دهند، مورد حمایت قرار بگیرند. 16 محور هم از عناوین مورد نظرمان را ارائه داده ایم. این محورها بیشتر به مشکلاتی برمی گردد که احساس می کنیم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی وجود دارد. این پایان‌نامه ها تا هفت برابر بیشتر مورد حمایت دانشگاه واقع خواهد شد، یعنی هر چه دانشگاه از یک دانشجوی فوق لیسانس یا دکتری به صورت متعارف حمایت می کند، اگر با موضوعات فرهنگی و اجتماعی پایان نامه بدهند، تا هفت برابر بیشتر حمایت دریافت می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977769

وب گردی

وب گردی