ثبت‌نام آزمون سنجش مهارت زبان فارسی آغاز شد

ثبت نام در آزمون سنجش مهارت زبان فارسی برای داوطلبان شرکت در کنکور خارج از کشور از امروز آغاز و تا ۲۵ آذر ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نام‌نویسی برای شرکت در چهارمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) از امروز (دوشنبه ۵ آذر) آغاز و در روز یکشنبه ۲۵ این ماه پایان می‌پذیرد. نام‌نویسی منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه نام‌نویسی به صورت اینترنتی انجام میشود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور و پرداخت مبلغ ۶۰ هزار تومان به عنوان وجه نام‌نویسی برای هر آزمون (عمومی یا آکادمیک) اقدام و سپس نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

چنانچه داوطلبی متقاضی نام‌نویسی در هر دو آزمون (عمومی و آکادمیک) ‌باشد، لازم است مبلغ ۶۰ هزار تومان دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت کند.

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) در دو روز و در دو سطح عمومی و آکادمیک، شامل بخش های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخش‌ها سنجیده خواهد شد.

همچنین آزمون مذکور در صبح و بعداز ظهر روزهای پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ آذر همزمان با حوزه‌های داخل کشور در حوزه‌های امتحانی خارج کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 977776

وب گردی

وب گردی