بسیج بیمه کننده ملت، نظام ودولت است

حجت السلام دکترحسن فلاح گفت: بسیج یکی از الطاف جلیه الهی است بیمه کننده نظام و ضامن ملتی که می توان از آن به عنوان الگوی جهان اسلام یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بابل، حجت السلام دکتر حسن فلاح احمد چالی درآیین گرامی داشت هفته وحدت و بسیج گسترش فرهنگ بسیج در کشور را امر مهم وضروری خواند، بیان کرد: بسیج بازویی پرتوان برای نظام اسلامی استف هر کجا خطری ملت ایران را تهدید کند بسیجیان ما پای کار حاضر بوده وو همه ی صحنه های مهم حضور فعال دارند.

عضو هیات علمی واحد بابل افزود: بسیج یک معجره الهی است، چون مقتتدایی مثل حضرت امام خمینی(ره) دارند وامام هم می فرمودند که افتخارمن این است که یک بسیجی هستم.

فلاح با بیان اینکه هفته وحدت نماد همدلی و همستگی است، تأکید کرد: مسلمانان در عصر حاضر با پیروی از پیامبر گرامی اسلام(ص) با کمک همدیگر در تبیین و تقویت دین مبین اسلام بیش از هر زمانی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ی مخلوقات عالم یک معجزه الهی است، گفت: خلقت رسول گرامی اسلام(ص) بزرگترین معجزه الهی و شاهکار خلقت است، شخصیت حضرت محمد(ص) بر افکار، مسائل اعتقادی و بر اندیشه و ذهن بشرتأثیر گذار بود و سرنوشت ملتها راتغییر داد و بیشترین اثر و تحولات را در جهان داشت.

کد خبر: 977803

وب گردی

وب گردی