گردهمایی فعالان صنعت چاپ سه‌بعدی در باغ کتاب تهران

دومین رویداد جامع ساخت افزایشی ایران در سه بخش مسابقه، نمایشگاه و کنفرانس تخصصی 14 تا 16 آذرماه سال جاری در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دومین رویداد جامع ساخت افزایشی ایران (چاپ سه بعدی) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
کنفرانس ملی، نمایشگاه و مسابقه دانش آموزان و دبیران بخش های مختلف این رو.یداد است تا در آن آخررین دستاوردهای این حوزه در معرض نمایش قرار گیرد و محلی برای گردهمایی فعالان این حوزه و تبادل اطلاعات باشد.
در بخش مسابقه شاهد رقابت میان دانش آموزان با یکدیگر و دبیران هستیم تا زمینه برای بروز خلاقیت آنها در این فضا مهیا شود. آشنایی دبیران و دانش اموزان با فناوری چاپ سه بعدی موضوع مهمی است که زمینه پیشرفت آن در کشور را فراهم می کند چرا که اگر از دوران پایه این آموزش ها به دانش آموزان داده شود قطعا در مقاطع بالاتر با جدیت و نوآوری این حوزه را دنبال می کنند. بنابراین برگزاری این مسابقه نیز در همین راستا است تا در این رقابت دانش آموزان و دبیران توانایی های خود در حوزه چاپ سه بعدی را بروز دهند.
همچنین کنفرانس ملی نیز با توجه به اهمیت توجه به بخش های دانشگاهی و تحقیقاتی برگزار می شود. در این بخش دانشجویان، اساتید، محققان و صنعتگران مقالات علمی و پژوهشی و آخرین دستاوردها و تحقیقات خود را ارائه می کنند. البته در بخش نمایشگاه نیز فعالان دستاوردهای خود را در معرض نمایش می گذارند.
رویداد جامع ساخت افزایشی ایران همچون ویترین این حوزه در کشور است تا ارتباط مشتریان با تولیدکنندگان داخلی را تسهیل کند. هدف از برگزاری رویداد معرفی استارت آپ های فعال در زمینه چاپ سه بعدی در کشور به صنایع و مشتریان ایرانی و تسهیل ورود کسب و کارهای پرینت سه بعدی ایران در بازار منطقه ای و جهانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977822

وب گردی

وب گردی