ترس و استرس  میان دانشجویان خوابگاهی،  بیشترین آسیب زلزله دیشب کرمانشاه بود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اشاره به زلزله دیشب گفت: از زمان وقوع زلزله تا کنون اوضاع منطقه را مورد رصد قرار دادیم و نیاز به اعزام گروه های جهادی جدید نیست.

رضا آقایی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز پیرامون زلزله دیشب استان کرمانشاه گفت: از زمان وقوع زلزله تا کنون اوضاع منطقه را مورد رصد قرار دادیم و ارتباط گیری موثر با منطقه زلزله زده داشتیم. در حال حاضر نیاز به اعزام گروه های جهادی جدید به منطقه نیست.

آقایی تصریح کرد: اگر احساس شود نیازی به خدمات جدید است حتما اردوهای جهادی را از سمت سازمان بسیج دانشجویی کل کشور چه از دانشگاه های سراسر کشور و چه دانشگاه های کرمانشاه برای خدمت رسانی به مردم منطقه هماهنگ می کنیم.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد کرمانشاه با توجه به اینکه از سال گذشته تا به حال در نوبت های مختلف چندین تیم از اردوهای جهادی در قالب تیم های رواشناسی، عمرانی، پزشکی و... اعزام کردیم؛ افزود: در حال حاضر تیم های جهادی مشغول انجام پروژه های عمرانی قبلی بوده که متناسب با تقویم و زمان بندی در حال پیش روی است.

این فعال دانشجویی افزود: بیشترین آسیب زلزله دیشب بُعد روانی داشت که منجر به استرس و نگرانی دانشجویان در خوابگاه های شد. با تلاش های مسئولان خوابگاه و معاونت فرهنگی دانشگاه آرامش به دانشجویان بازگشت.

آقایی افزود: صبح امروز محمدرضا حبیبی ریاست دانشگاه از خوابگاه ها بازدید به عمل آورد تا اطمینان حاصل نماید مشکل خاصی نیست.

شایان ذکر است؛ زلزله 6.4 ریشتری ساعت 20 و هفت دقیقه دیشب، مورخ 4 آذرماه استان کرمانشاه را لرزاند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977839

وب گردی

وب گردی