انهار، پیاده راه و باغچه های خیابان های ولیعصر، شریعتی و میردامادپاکسازی می شود

همزمان با آغاز بارش های فصلی، طرح جهادی پاکسازی انهار، پیاده راه و باغچه های خیابان های ولیعصر(عج)، شریعتی و میرداماد با بکارگیری خودروهای ستاد برف روبی در حال اجرا است.

به گزارش ایسکانیوز، عباس فخار منش معاون خدمات شهری و محیط زیست در این خصوص گفت: در این طرح تمامی نیروهای خدمات شهری و برف روبی در قالب ۱۲ اکیپ ۶ نفره و ۱۶ دستگاه خاور بطور شبانه روزی انهار، پیاده راه و باغچه های محدوده خیابان های ولیعصر(عج)، شریعتی و میرداماد که در محدوده این منطقه واقع شده است را پاکسازی می کنند.

فخارمنش هدف از اجرای این طرح جهادی را جلوگیری از انسداد مسیر کانالها توسط برگهای پاییزی دانست که این امر از ورود هر گونه آبگرفتگی و اخلال در رفت وآمد شهروندان پیشگیری می کند.

وی ادامه داد: پس از پاکسازی انهار، پیاده راه ها و باغچه ها، پسماندهای تهیه شده توسط خاورها به مرکز جمع آوری پسماند منطقه در ایستگاه عرفی شیرازی انتقال داده شده و توسط کامیون به مراکز مجاز انتقال می یابد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ گفت: علاوه بر سرریز شدن آب های سطحی به کانال های شهری، زباله، نخاله و شاخ و برگ های موجود در انهار و کانال ها یکی از مهمترین دلایل آبگرفتگی شهر محسوب می شود که اگر شهروندان از ریختن زباله در انهار جلوگیری کنند بخش قابل توجهی از معضلات آبگرفتگی شهر برطرف می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 977851

وب گردی

وب گردی