منتظمی، کبیری را به مناظره دعوت کرد؛ کبیری به سبک  روحانی پاسخ داد

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، رئیس ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی را به مناظره دعوت کرد که عدم پاسخگویی و شانه خالی کردن، تنها واکنش کبیری به این دعوت بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، متین منتظمی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در صفحه توئیتر خود، محمد کبیری رئیس ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی را به مناظره دعوت کرد.

وی در یک پیام توئیتری نوشت: «اکنون که بیش از یکسال از دولت دوازدهم می‌گذرد زمان پاسخگویی فرا رسیده؛ در ایام روز دانشجو از کبیری رئیس ستاد جوانان و دانشجویی حسن روحانی در رابطه با عملکرد دولت دوازدهم دعوت به مناظره می کنم. احتمالأ برای ایشان پست دولتی به دفاع عملکردی می‌چربد.»

در همین خصوص متین منتظمی، دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: در ایام انتخابات، پیشنهاد داشتیم که با رئیس ستاد جوانان و دانشجویی حسن روحانی مناظره داشته باشیم، که او حاضر به این کار نشد. اکنون نیز معتقدیم با توجه به این که بیش از یک سال از تصدی دولت دوازدهم توسط حسن روحانی می گذرد، زمان پاسخگویی فرا رسیده است.

وی افزود: محمد کبیری هم که به عنوان رئیس ستاد جوانان و دانشجویی روحانی، از ایشان حمایت می کرد و الآن در مرحله سکوت قرار دارد، باید به جوانان و دانشجویان کشور پاسخ دهد که مشکلات فعلی کشور از کجا نشأت می گیرد. او باید پاسخ دهد که پس از گذشت بیش از یک سال از عمر دولت دوازدهم، چه اقداماتی در حوزه های مختلف، به ویژه در حوزه جوانان و دانشجویان صورت گرفته است.

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، در خصوص عملکرد دولت در استفاده از ظرفیت های جوانان و دانشجویان گفت: اگر استفاده از جوانان صرفا به عنوان یک نمایش سیاسی نباشد، کار خیلی خوبی است. اما بنده معتقدم که حضور آذری جهرمی در دولت دوازدهم، یک نمایش سیاسی است؛ چون خروجی خاصی از جهرمی ندیده ایم.

وی ادامه داد: شاهد آن هستیم که دولت روحانی، لقب پیرترین دولت را به خود اختصاص داده و نشان داده است که اعتقادی به جوانان ندارد؛ لذا بنده رویه دولت دوازدهم در استفاده از جوانان را مثبت نمی دانم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می کنید علت نپذیرفتن درخواست مناظره از سوی محمد کبیری چیست، گفت: باید از خود او پرسید که چرا نمی خواهد مناظره کند؛ مگر دولت مورد حمایت او روی کار نیست؟ آیا صرفا حمایت می کند و حاضر به دفاع از عملکرد دولت مطبوعش نیست؟

برای دریافت پاسخ سؤالات فوق با محمد کبیری، رئیس ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی تماس گرفتیم. او ضمن بیان این ادعا که در جلسه حضور دارد و امکان مصاحبه برای او فراهم نیست، موضوع مصاحبه را جویا شد.

گفتیم که دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان او را به مناظره دعوت کرده و ما تنها به صورت مختصر، پاسخ او را می خواهیم و وقت زیادی از او نخواهیم گرفت.

کبیری در ابتدا پاسخ داد: «من زیاد اهل این مسائل نیستم! » بعد صحبت خود را قطع کرد و گفت: «ساعت 6 تماس بگیرید که به صورت مفصل توضیح دهم.»

در ساعت مقرر، چندین مرتبه تماس گرفتیم و تمام تماس های ما بی پاسخ ماند!

انتهای پیام/

کد خبر: 977873

وب گردی

وب گردی