جزئیات زمان ثبت نام و رشته های آزمون  آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی 98

مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص رشته های امتحانی و زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1398 اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ بر اساس این اطلاعیه؛ زمان ثبت نام در آزمون 97/11/30 تا 97/12/10 است. این آزمون در تاریخ 30 و 31 خرداد ماه 98 برگزار می شود.

بر اساس مصوبه شصت و هشتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در تاریخ یک دی بهمن 96 کسب حداقل نمره 10 از 40، در واقع کسب حداقل 25 درصد نمره در درس زبان انگلیسی از آزمون سال 98 و به از آن الزامی است.

منابع آزمون مذکور، طی اطلاعیه شماره 2، در سامانه سنجش آموزش پرشکی قرار گرفته است. بدیهی است در هر زمان که تغییری در منابع از طرف دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی و داروسازی به این مرکز اعلام می شود، از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

دفترچه راهنما ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، اواخر بهمن ماه از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir اعلام خواھد شد.

اطلاعات تکمیلی در رابطه با کلیه ضوابط و آزمون، در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد اعلام خواهد شد.برای جزئیات جدول رشته امتحانی، مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب مربوطه کارشناسی ارشد سال 98 اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 977888

وب گردی

وب گردی