کارآفرین سعودی پای شتر را به آمریکا باز کرد

یک مرکز کارآفرینی متعلق به عربستان سعودی، یک مزرعه صحرایی را در آمریکا راه اندازی کرده است که در آن به پرورش شتر می پردازد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از سی ان ان، مرکز کارآفرینی عبدالوهاب، مزارع پرورش شتر را در ایالت های پنسیلوانیا، اوهایو، کلرادو و میسوری تاسیس کرده است و به وسیله آن محصولات به دست آمده از شتر را از طریق وب سایت خود و فروشگاه های بهداشتی و سوپرمارکت ها به فروش می رساند.

شیر گاو یکی از هشت ماده برتر آلرژیک در ایالات متحده است. واکنش آلرژیک به پروتئین شیر می تواند باعث درد گوارشی، بثورات و مشکل تنفسی شود.

علاوه بر این، حدود 36٪ آمریکایی های بالای 10 سال، دارای مشکلاتی هستند که بدن آن ها قادر به شکستن قند موجود در شیر نیست. علائم این مسئله معمولا کم هستند؛ اما هنوز هم ناخوشایندند.

این مرکز اعلام کرد که بازار آمریکا به دلیل همین مسائل به دنبال جایگزین های غیر لبنی از جمله بادام، جو، غلات، نارگیل، برنج و سویا است؛ اما هیچ کدام از این گزینه ها جایگزینی ایده آل نیستند، زیرا به نظر مسئول این مرکز، جایگزین های ذکر شده از نظر مواد مغذی، کمتر از حد مطلوب هستند.

مسئول مرکز عبدالوهاب اعلام کرد که شیر شتر یک نوشیدنی لبنی شیرین‌تر و نمکی‌تر از شیر گاو است که می تواند جست‌و‌جو‌ها را برای جایگزین مناسب شیر پایان دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977931

وب گردی

وب گردی