پیکر مطهر ۲ شهید گمنام بر دوش دانشگاهیان علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تشییع شد

همزمان با روز بسیج و به همت بسیج دانشجویی مراسم باشکوه تشییع و وداع با پیکر مطهر۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دیروز 5 آذر 97 همزمان با روز بسیج پس از نماز مغرب و عشاء به همت بسیج دانشجویی مراسم باشکوه تشییع و وداع با پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال پرشور و اتحاد و همبستگی کامل اعضای هیات رئیسه دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان در فضایی سرشار از معنویت با اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی و مداحی اهل بیت در نمازخانه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

یزدان تولیده، مسول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای دفاع مقدس از کلیه شرکت کنندگان در این مراسم بویژه حمایتهای ریاست و مسولان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: برگزاری این مراسم باعث افزایش فضای معنوی و دینی شد و اظهار امیدواری کرد تا دانشجویان با الگو قرار دادن رشادتها و ایثارگریهای شهدا زندگی خود را معنادار کنند.

کد خبر: 977932

وب گردی

وب گردی