رونمایی از کپسول فضایی حمل انسان

در نهمین نمایشگاه هوایی ایران کیش( ایران ایرشو)، از کپسول فضایی حمل انسان که در دست طراحی متخصصان داخلی است رونمایی می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در بخش نمایشگاهی نهمین نمایشگاه هوایی کیش، 100 شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان و ایتالیا، آخرین دستاوردها و تجهیزات به روز صنایع هوایی و هواپیمایی و فضایی را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.
در این نمایشگاه که 5 تا 8 آذرماه برگزار می شود از کپسول فضایی حمل انسان (در دست طراحی) نیز رونمایی می شود که این فناوری توسط متخصصان داخلی در حال طرحی است.


نمایش هوایی F-14 ، سوخو 23 ، میگ 29 ، صاعقه و دهها هواپیما و پهپاد دیگر در آسمان کیش و خلیج فارس و حضور تیم آکروباتیک کشور روسیه با 6 فروند MIG 29 از تیم استرژی و تیم آکروباتیک کشور لتونی با 6 فروند جت L39 از تیم زنبورهای بالتیک از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
هدف از برگزاری این رویداد دو سالانه، معرفی منطقه آزاد کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری کشور،(اولویت تغییر کند بهتر نیست) اول ارائه توانمندی بعد کیش) نمایش توانمندی های صنایع هوایی و فضایی کشور، نوسازی و به روز رسانی فرودگاه ها و ناوگان هوایی کشور، حمایت از شرکت های دانش بنیان هوایی، هوانوردی و فضایی و جلب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.


نمایشگاه امسال، رویدادی مهم و استراتژیک در فضای بین المللی کنونی است و همزمان با برپایی این نمایشگاه، نشست ها و کارگاه های تخصصی با حضور فضانوردان و متخصصان صنایع هوایی داخلی و خارجی، در حوزه فضایی برگزار می شود. همچنین تیمی 5 نفره از منجمین برجسته و اخترشناسان کشور در این رویداد حضور دارند و حضور رصد خانه سیار تارا برای دیدن آسمان کیش در شب در سطح شهر در نظر گرفته شده است تا متخصصان، جوانان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه بتوانند از این رصدخانه استفاده کنند. همچنین آسمان نمای بادی سازمان جغرافیا به عنوان یکی از جذابیت های حوزه نجوم در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977942

وب گردی

وب گردی