گرامیداشت هفته بسیج در واحد پرند برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت با حضوردکتر میرغیاثی رئیس واحد، اعضاء هیأت ریئسه، جمعی از مسئولین منطقه ای، کارکنان، اساتید در سالن اجتماعات دانشکده فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، به همت بسیج اساتید کارکنان واحد پرند، مراسم گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت با حضوردکتر میرغیاثی رئیس واحد، اعضاء هیأت ریئسه، جمعی از مسئولین منطقه ای، کارکنان، اساتید در سالن اجتماعات دانشکده فناوری اطلاعات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدمهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: یکی از یادگاران ارزشمند امام بسیج است که پرچم بسیج که امروز در دستان با کفایت مقام معظم رهبری است و همه ما در هر مسئولیتی باید به بسیج توجه خاص داشته باشیم چرا که بسیج مصداق اشداء علی الکفار رحماء بینهم است.

وی در ادامه افزود: امروز بسیج انسجام بخشی به کشور ، تقویت زیر ساختهای عمرانی و پاسخگویی شفاف و صریح به خواسته های مردم را در دستور کار خود دارد و حمایت از برنامه های بسیج ، دفاع از تفکرات بسیج لازمه فضای امروز در کشور است. هر جایی که بسیج در میدان بود مشکلات به نحو مطلوبی کاهش پیدا کرد.

فرماندار رباط کریم بیان گفت: وجود شهدای بزرگوار در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از آرمانهای امام (ره) و انقلاب با پرچمداری بسیج مسئولیت همه ما را دو چندان می کند و ما آن عهد و پیمانی که با امام بستیم امروز مصمم تر از گذشته دنبال خواهیم کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان رباط کریم در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید به فرموده امام (ره) که بسیج لشگر مخلص خداست اظهار داشت: بسیجی تقوای الهی دارد و خویشتن داری و ایثار او از واجبات بسیجی بودن است.

وی با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان گفت: بسیجی یعنی امیر المومنین (ع) که همه زندگی خود را وقف اسلام کرد

دکتر حاج حسن نوروزی در تعریف فرد بسیجی اظهار داشت: بسیجی کسی است که ایثار داشته باشد خدا اندیش و مومن باشند ، اهداف شان در راه خدا باشد و و این میسر نمیشود مگر اینکه در مسیر عدالت، انصاف گام بردارند، چرا که بسیج برآمده و برخاسته از تفکر امام برای تحقق اسلام ناب محمدی است که امروز تمام قد در مقابل اسلام آمریکایی ایستاده است و از شرافت و تمامیت ارضی میهن اسلامی و جایگاه اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، چون دشمنان ما هیچگاه بیکار ننشسته‌اند و هر روز طرح جدیدی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دارند، ولی خوشبختانه بسیج همیشه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

در پایان مراسم از منتخبین مسابقات ورزشی هفته مبارک بسیج تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است پایگاه بسیج کارکنان امام جعفر صادق (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در سال 1390رسماً آغاز به کار کرده و هم اکنون با 118 نفر عضو مشغول فعالیت است.

کد خبر: 977945

وب گردی

وب گردی