طراحی و پیاده‌سازی بومی سیستم‌های هوشمند رایانه‌ای

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از سال 75 فعالیت رسمی خود را با تاکید بر نوآوری و دستیابی به محصولات جدید در حوزه تامین نیازهای ارتباطی با بهره برداری از تکنولوژی روز دنیا آغاز کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت با هدف نوآوری و دستیابی به محصولات جدید حوزه ارتباطی فعالیت می کند و در همین راستا موفق به معرفی و ارائه محصولات مدرن و منطبق بر تکنولوژی روز دنیا شده است. این شرکت دارای بیش از دو دهه اعتبار و سابقه در زمینه طراحی و پیاده سازی سیستم های هوشمند رایانه ای در صنعت انفورماتیک است.

محصولات شرکت دانش بنیان پرتوداده مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا برای تامین نیاز های ارتباطی مشتریان و بر بنای سفارش مشتری است. به گفته آرش ملک، مدیر عامل این شرکت، پرتوداده افتخار می کند که در این راه موفق شده است همواره رضایت خاطر مشتریان را جلب کند و این موفقیت حاصل تلاش کارشناسان در دستیابی به برترین کیفیت و استانداردها است.
وی تصریح می کند: ما در شرکت، در بخشهای اداری و مالی، تحقیق و توسعه، بازرگانی، فروش، تولید و کنترل کیفیت تلاش می کنیم تا محصول مورد نظر مشتریان را با بهترین کیفیت و رعایت بالاترین استانداردهای علمی و صنعتی آماده تحویل دهیم.
از جمله محصولات این شرکت می توان به طراحی سامانه پاسخگویی امداد گاز 194، سیستم اتوماسیون اوژانس 115، سیستم پاسخگویی اطلاعات پرواز 199، سیستم پاسخگویی تلفنی 118، سیستم جامع مدیریت اطلاعات فرودگاهی، سیستم ارتباطی برج مراقبت پرواز، تجهیزات ارتباطی برد کوتاه و غیره اشاره کرد.
سامانه های مرکز تماس و پاسخگویی شرکت پرتوداده با ویژگی های مورد نیاز مراکز حساس و ظرفیت بالا مانند 115, 194, 118, 125, 199 طراحی و پیاده سازی شده است. همچنین سامانه ارتباطی برج مراقبت پرواز مبتنی بر تکنولوژی روز (VoIP, RoIP) ابزاری مطمئن و مناسب جهت کاربری در مراکز پیام و برج مراقبت فرودگاهی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977946

وب گردی

وب گردی