فن‌بازار موتور اصلی حرکت نوآوران و فناوران در کشور است

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی، با تاکید بر اینکه، اهمیت واسطه‌های فناوری بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان است، گفت: فن بازار موتور اصلی حرکت نوآوران و فناوران در کشور است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، علی‌رضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی؛ در یازدهمین نشست سراسری فن‌بازارهای کشور که با حضور جمعی از مسئولان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری کشور و به میزبانی فن بازار منطقه‌ای استان البرز برگزار شد گفت: اهمیت واسطه‌های فناوری در کشور بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان است، لذا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر حمایت‌های همه‌جانبه از توسعه و توانمندسازی کارگزاران و فعالان شبکه فن بازار ملی ایران متمرکز می‌شود.

در ادامه اکبر قنبرپور «رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران» و دبیر نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس، فعالیت‌های فن‌بازار ملی ایران را برشمرد و بر حمایت‌های جدیدی که از بروکرها و کارگزاران فعال در شبکه فن بازارها صورت می‌گیرد تاکید کرد.
وی همچنین توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه اینوتکس سال آتی و برنامه‌های جدید آن و تعاملاتی که فن‌بازارهای منطقه‌ای می‌توانند با این نمایشگاه داشته باشند ارائه کرد.

بر اساس این گزارش؛ در بخش‌های دیگری از این نشست، موضوعاتی همچون پنل تخصصی «چالش‌های بازاریابی فناوری»، طرح «بیمه مسئولیت کالا» به‌عنوان ابزاری برای توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان مطرح شد.
شایان‌ذکر است، بر اساس ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز فن‌بازار ملی ایران مسئولیت ایجاد، توسعه و ساماندهی فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی در کشور را بر عهده دارد و تاکنون 17 فن‌بازار منطقه‌ای و یک فن‌بازار تخصصی در صنعت گاز به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977947

وب گردی

وب گردی