برگزاری نشست تخصصی اعتیاد اینترنتی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

نشست تخصصی اعتیاد اینترنتی با مشارکت گروه پژوهش آسیب شناسی و برنامه ریزی پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، محسن عامری؛ مدیر گروه پژوهش آسیب شناسی و برنامه ریزی پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری این نشست ها را گامی در جهت آشنایی بیشتر با آسیب های فعالیت های اینترنتی دانست.

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل هم در این جلسه احساس مسئولیت در قبال جامعه به خصوص جوانان و آسیب های درگیر را از علل برگزاری نشست های تخصصی در حوزه فرهنگی و اجتماعی قلمداد کرد.

علیرضا عبدالرحیمی گفت: این واحد دانشگاهی برنامه هایی را در قالب سلسله نشست های تخصصی تدوین کرده که با برنامه زمانی مدون اجرا می کند و امید است این برنامه در جهت رشد و تعالی دانش علمی و اجتماعی حاضرین مفید و موثر واقع شود.

مدیرگروه رشته علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز نوجوانان و جوانان را پرخطرترین گروه های در معرض اعتیاد اینترنتی معرفی کرد.

علی جعفری بیان کرد: با عنایت به اینکه اعضای هیات علمی بیشترین ارتباطات را با جوانان و دانشجویان دارند، بهتر می توانند آن ها را از آثار و پیآمدهای اعتیاد اینترنتی آگاه سازند.

در این نشست استادان علوم روانشناسی و امور تربیتی نظرهای تخصصی خود را در خصوص موضوع نشست بیان کرده و به سوالت حاضران جواب دادند.

کد خبر: 977962

وب گردی

وب گردی