تشریح جزئیات تیراندازی در یکی از روستا‌های رامیان/ پلیس در جست و جوی عاملان قتل

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از تلاش پلیس برای دستگیری عاملان تیراندازی و قتل یکی از اهالی روستای "رضاآباد" شهرستان رامیان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ مسعود فروزان گفت: صبح امروز، مولوی "عبدالغفور جمالزهی" که برای برگزاری نماز صبح از منزل خارج می‌شد مقابل در منزل توسط ۲ ناشناس از ناحیه پا و کمر با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عاملان تیراندازی بلافاصله از محل گریختند، عنوان کرد: پس از وقوع این حادثه، بلافاصله ماموران انتظامی و اورژانس در محل حاضر و مجروح را به بیمارستان منتقل کردند که متاسفانه وی به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه "جمالزهی"پیش نماز مسجد ایمان روستای رضا آباد از توابع بخش فندرسک بوده است، خاطرنشان کرد: به علت حساسیت موضوع، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: اخبار گوناگونی از این حادثه در فضای مجازی توسط معاندان و برخی از مغرضان منتشر شده که هیچ یک از آن‌ها صحت نداشته و لازم است شهروندان اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 977984

وب گردی

وب گردی