دیپلمات آمریکائی مسئول فشار بر آژانس انرژی‌اتمی علیه ایران می‌شود

یک رسانه آمریکائی اعلام کرد که نماینده آمریکا در آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی قرار است مسئولیت فشار بر این نهاد را برای بررسی ادعاهای واهی رژیم صهیونیستی علیه ایران برعهده بگیرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، وبگاه آکسیوس در گزارشی اعلام کرد که نماینده آمریکا در آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی قرار است مسئولیت فشار بر آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی در خصوص بررسی ادعاهای واهی رژیم صهیونیستی علیه ایران در موضوع هسته ای را برعهده بگیرد.

بر اساس ای گزارش، قرار است «جکی والکات» (Jackie Wolcott) نماینده و سفیر آمریکا در آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی بر آژانس فشار بیاورد تا ادعاهای واهی رژیم صهیونیستی درباره موضوعات نظامی(!) در فن آوری هسته ای صلح آمیز ایران را مورد بررسی قرار دهد.

این در حالیست که آژانس تا کنون در ۱۳ گزارش کارشناسی و تخصصی پایبندی ایران به برجام و عدم انحراف تهران از برنامه هسته ای صلح آمیز خود را مورد تأئید قرار داده است.

بر اساس اعلام این رسانه، تصمیم مقامات دولت کنونی آمریکا در این باره پس از آن اتخاذ شده است که در هفته های گذشته برایان هوک نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران به فلسطین اشغالی سفر کرد و در دیدار با مقامات این رژیم درباره بررسی ادعای واهی نتانیاهو به آن ها وعده داده است.

گفتنی است، سخنان احمقانه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال جاری بار دیگر کاری کرد که او به مضحکه خاص و عام تبدیل بشود.

ماجرا از آنجا آغاز شد که او به رسم هر ساله خود با تعدادی عکس و نقاشی به صحن سازمان ملل آمد. او این بار به منطقه‌ای در اطراف تهران اشاره کرد که بنا بر ادعای او محل تاسیسات هسته‌ای مخفی ایران است!

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 977985

وب گردی

وب گردی