از پیشنهادات علمی اساتید دانشگاهی حمایت می کنیم

مدیرعامل شرکت مس آذربایجان گفت: از پیشنهادات و طرح های علمی پژوهشی اساتید دانشگاه حمایت می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز؛ رضاشریفی در نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با مدیران مجتمع مس سونگون آذربایجان بر ضرورت تداوم همکاری های مشترک بین مراکز دانشگاهی و صنایع مس تأکید کرد.
وی گفت: از همکاری های بین بخشی و طرح های تحقیقاتی و پژوهشی که به نحوی در به روز رسانی قسمت های مختلف فعال دراین مجتمع منشاء پیشرفت و ترقی باشد حمایت می کنیم و قطعاً نظرات اساتید دانشگاهی در رشته های مرتبط می تواند ما را در رسیدن به اهداف متعالی صنعت مس کمک کند. لذا همکاری با دانشگاه ها که یک کار ارزشمند و پسندیده ای است بدون محدودیت ادامه خواهیم داد.
این مقام مسئول افزود: انتظار دارم اساتید دانشگاهی با تحقیقات میدانی بتوانند ما را در توسعه این صنعت و ارتقاء بهروزی، افزایش تولید و کاهش هزینه یاری کنند استقبال می کنیم.
شریفی یادآور شد مس سونگون آذربایجان بعد از مس سرچشمه بزرگترین مجتمع معدنی کشور می باشد که نقش ویژه و اساسی در ایجاد اشتغال پایدار منطقه ارسباران دارد که امیدواریم با اجرای طرح توسعه و اتمام فازهای بعدی شاهد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم جمع کثیری از جوانان منطقه از طریق مجتمع مس سونگون و صنایع پایین دستی باشیم.
وی دانشگاه آزاد اسلامی را به جهت پتانسیل های ویژه در حوزه علمی و پژوهشی و سایر زمینه ها قابلیتی مناسب برای افزایش همکاری ها عنوان کرد و افزود: بدون محدودیت از طرح ها و پژوهش های کاربردی دراین حوزه حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 978003

وب گردی

وب گردی