دانشجویان سفیران انقلاب در دانشگاه و جامعه باشند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هر جوان دانشجو نقش یک سفیر برای رساندن پیام انقلاب به گوش هم‌نسلان خود و جامعه جهانی را دارد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر روز گذشته در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی تشکیلاتی دانشجویی حیات طیبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج گفت: دانشگاه محل تجمع نسل جوان، اندیشمند و آینده‌ساز کشور است که به همین واسطه دو ظرفیت بزرگ علمی و اجرایی را در خود نهفته دارد.

رزمجو با بیان اینکه علاوه بر مأموریت علمی، دانشگاه‌ها باید بخشی از ظرفیت خود را در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی صرف کنند، عنوان کرد: همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی، دوام و تثبیت انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیاری عرصه‌های مهم دیگر، دانشجویان و دانشگاه نقش‌آفرین بودند، امروز نیز با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، می‌توانند عامل تحولات بزرگ باشند.

این فرمانده سپاه با تأکید بر اینکه برای رساندن پیام انقلاب به نسلی که دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را از نزدیک ندیده، باید از برنامه‌های مفید، جذاب و به‌روز بهره برد، تشریح کرد: با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، باید نسل امروز انقلاب اسلامی را هوشیارتر، با بصیرت‌تر و آگاه‌تر از همیشه آماده ورود به عرصه‌های مختلف کرد.

وی با بیان اینکه محور اصلی این تلاش‌ها باید در دو حوزه اساسی تحولات درون کشور و مسائل بیرون از کشور صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها در هر فعالیتی باید متناسب با نیازسنجی از چالش‌ها و مسائل کشور، پیش‌بینی شود تا خروجی برنامه‌ها، زمینه‌ساز خودسازی معنوی، تقویت بنیه اعتقادی، تفکر دینی، دشمن‌شناسی و افزایش سطح دانش و معلومات شود.

رزمجو ادامه داد: هر جوان دانشجو نقش یک سفیر برای رساندن پیام انقلاب به گوش هم‌نسلان خود و جامعه جهانی را دارد.

در این مراسم با پخش فیلمی از دستگیری ملوانان آمریکایی در دی ماه سال ۹۴، رزمجو به تشریح جزئیات این عملیات غرورآفرین پرداخت و گفت: اتصال جبهه مقاومت به ارزش‌های الهی باعث شده تا انقلاب اسلامی به یک جبهه ابرقدرت در مناطق مختلف جهان به ویژه در خاورمیانه تبدیل می شود.

فرمانده عملیات دستگیری آمریکایی‌ها در خلیج فارس گفت: هیچ قدرتی در دنیا نتوانسته است با این شکل و شیوه، قدرت آمریکایی‌ها را در هم بشکند.

وی در پایان، اجرای موفقیت آمیز این عملیات را از الطاف الهی دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 978005

وب گردی

وب گردی