برنامه‌های فرهنگی، نیاز حیاتی و جدی برای دانشگاه و کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی، نیاز حیاتی و جدی برای دانشگاه و کشور است و تعمیم مفاهیم ارزشی باید از اولویت‌های مهم هر نهادی باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، اسماعیل عبداللهی در آیین افتتاحیه اردوی دانشجویی حیات طیبه در جمع دانشجویان و مسئولان، برگزاری این برنامه ارزشی و فرهنگی را افتخاری بزرگ برای جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر دانست و اظهار کرد: هدف از تشکیل چنین برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها، تقویت مبانی و مفاهیم دینی در نسل جوان برای پرورش نسلی باانگیزه، آگاه و متدین به منظور خدمت خالصانه به مردم عزتمند کشور، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب، تضعیف مبانی دینی، ارزشی و فرهنگی مردم کشور است، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، سمت و سوی اهداف شوم دشمنان، نابودی اسلام و ایران بوده و برای دست‌یابی به این موضوع، از تمامی توطئه‌ها، خدعه‌ها و ترفندها با هر وسیله ممکن بهره جسته‌اند.

این مسئول با یادآوری سخن ارزشی رهبر معظم انقلاب که فرمودند: موازی‌کاری در کارهای فرهنگی بلامانع است، تصریح کرد: هر کار فرهنگی هرچند هزینه بر و تکراری باشد، با توجه به حجم فعالیت‌های دشمنان انقلاب و هجمه‌های فرهنگی بر علیه کشور، یک نیاز اساسی به شمار می‌رود.

عبداللهی با تأکید بر اینکه در مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به برنامه‌های با کیفیت فرهنگی بیش از گذشته در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی تمامی فعالیت‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که در راستای اهداف فرهنگی جامعه، حرکت سازنده و رو به جلو و با دستاوردهای مهمی صورت پذیرد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خواستار حضور جدی و مصمم دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی نظیر حیات طیبه شد تا با ارائه نظرها، پیشنهادات و انتقادات خود، در برگزاری با کیفیت فعالیت‌ها یاری‌گر مدیران دانشگاهی باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 978009

وب گردی

وب گردی