زمان مصاحبه اختصاصی تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

زمان مصاحبه اختصاصی مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای زمان مصاحبه اختصاصی مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را اعلام کرد.

پیرو اطلاعیه‌ مورخ 97/08/20، بدین‌‌وسیله‌ نظر متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیترشته‌‌های‌ مختلف‌ تحصیلـی دارای شرایط خاص پردیس های دانشگاه فرهنگیان و همچنین معرفی شدگان رشته‌ نیمه‌متمرکز آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی که در آزمون عملی رشته ذیربط شرکت نموده‌اند، برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1397 را ‌به‌ نکات زیر معطوف‌ می‌دارد:

بر اساس‌ ضوابط مربوط به‌ گزینش‌ رشته‌‌های‌ تحصیلی دارای شرایط خاص، افراد واجد شرایط در هر یک از کدرشته‌های‌ شرایط خاص تا چند برابر ظرفیت‌ در هر کد رشته‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ کل‌ از بین‌ کلیه داوطلبانی‌ که‌ کدرشته‌ یا رشته‌های‌ مربوط را در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب ‌نموده‌اند، مشخص و در روز چهارشنبه مورخ 97/09/07 از طریق سایت این سازمان اعلام خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال 97 چنانچه در ردیف ‌معرفی‌شدگان ‌چند برابر ظرفیت هر یک ‌از رشته‌‌های‌ فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت قرار بگیرند، در صورتی که برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی رشته‌ و یا رشته‌‌های‌ اعلام شده‌، مراجعه ‌نموده و به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ دارای شرایط خاص اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو شده و می‌بایست در رشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل نمایند، بدیهی است امکان بازگشت و ادامه تحصیل این دسته از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی متمرکز قبلی میسر نیست. لذا داوطلبان گرامی لازم است در این خصوص دقت و توجه لازم بعمل آورند.

داوطلبانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام نموده ولی در این مرحله نسبت به معرفی آنان اقدام نگردیده، این دسته از داوطلبان یا ضوابط مربوط به پذیرش در این رشته ها را دارا نمی باشند و یا در مقایسه با سایر معرفی شدگان فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله هستند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی رشته‌های مختلف تحصیلی متمرکز و نیمه متمرکز پردیسهای دانشگاه فرهنگیان پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش علمی نهایی در دهه دوم دی ماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

معرفی‌شدگان دقت نمایند که موظفند علاوه برحضور در مصاحبه اختصاصی براساس استان بومی، طبق بخش «نحوه تکمیل و ارسال فرم مشخصات بررسی صلاحیت های عمومی گزینش» حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از زمان انتشار فهرست اسامی معرفی شدگان، جهت طی مراحل بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل اقامت خود (نشانی مندرج در جدول پیوست) با در دست فرم شماره (1) و سایر مدارک مربوط مراجعه نمایند.

حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل، به منزله انصراف از تحصیل در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجائی تلقی می‌شود و مسئولیت آن صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود.

صاحبه جزئی از شرایط قانونی در مراحل آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی می باشد. انجام مصاحبه تخصصی صرفاً درمهلت مقرر مندرج در این اطلاعیه امکان پذیرمی‌باشد. انجام مصاحبه مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده، تحت هر شرایطی به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود. پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت و رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری سال 1397، منحصراً برای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی صرفاً براساس شرایط و ضوابط مندرج در صفحات 2 و 3 «بخش پیوست‌ها» دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1397 و اطلاعیه مورخ 97/08/20 سازمان سنجش آموزش کشورخواهد بود.

پذیرفته شدگان متمرکز آزمون سراسری سال 1397 در هر یک از کدرشته های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی که متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش هستند، مجاز به ثبت نام و شرکت در گزینش رشته های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت نبوده اند، بنابراین در صورت معرفی به آموزش و پرورش از مراحل مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی حذف خواهند شد.

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1397 در صورتی که در آزمون عملی مورخ 97/09/01 و 97/09/02 شرکت نموده‌اند، می‌بایست طبق توضیحات مندرج در این اطلاعیه و براساس برنامه زمانی مربوط برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش به محل‌های تعیین شده مراجعه نمایند. بدیهی است آن دسته از معرفی‌شدگانی که در آزمون عملی شرکت ننموده‌اند حتی در صورت تایید مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش از سوی آموزش و پرورش نیز از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 978025

وب گردی

وب گردی