آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی 8 آذر برگزار می شود

آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران فردا مورخ 8 آذر 97 برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ کارت‌ شرکت در‌ آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران از روز سه شنبه مورخ 6 آذر ماه روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفت. داوطلبان می توانند برای مشاهده و پرینت آن به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.برای دریافت کارت شرکت در آزمون اینجا کلیک کنید.

داوطلبان می بایست اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، آزمون مذکور صبح روز پنجشنبه مورخ 97/09/08 در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، به همین منظور کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لازم به ذکر است اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران سوم آذر ماه منتشر شد.

گفتنی است داوطلبان می توانند در صورت وجود نقص در کارت شرکت در آزمون، در روز امروز 97/09/07 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 به نماینده مسئول رفع نقص در باجه‌ رفع نقص مراجعه کنند. برای جزئیات بیشتر اطلاعیه و آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 978037

وب گردی

وب گردی