۱۶ آذر باید قله فعالیت‌های دانشجویی باشد

مدیرکل تشکل‌‌‌‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: ۱۶ آذر باید قله فعالیت‌های دانشجویی باشد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، محمد قربانی عصر دیروز در مراسم افتتاحیه اردوی حیات طیبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اظهار کرد: دانشجویان شرکت‌‌کننده در این برنامه باید با جدیت و قدرت در همه فعالیت‌‌های در نظر گرفته شده حضور یافته و مشارکت کنند تا مجری و الگوی این برنامه‌ها در واحد‌های خود باشند.

وی با بیان چند حادثه و اتفاق مهم تاریخی در ایران و جهان، بدعهدی و بد‌ذاتی دشمنان ایران اسلامی به‌ویژه آمریکا را یادآور شد و تشریح کرد: تجربه به همگان ثابت کرده که آمریکا بر هیچ توافق و عهدی پایبند نیست و حتی به دست نشانده‌ها و فرمانبردارانش نیز وفادار نخواهد ماند.

مدیرکل تشکل‌‌‌‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آمریکا برای سرنگونی هر فرد و یا کشوری که در تلاش برای عزت، استقلال و شرف خود است، اقدام خواهد کرد، افزود: سرنگونی مصدق به واسطه اراده او بر ملی‌کردن صنعت نفت ایران به دست خود آمریکا که حامی‌ وی برای رسیدن به مقام بود، نمونه بارز این مسئله است.

قربانی با تأکید بر اینکه این رفتار فقط با ایران نیست، اظهار کرد: دسترسی به تاریخ کشورها بسیار آسان و سهل بوده و از این قبیل رفتارها در سایر کشورها مثل شیلی، الجزایر، اندونزی، سودان، عراق، سوریه و غیره به کرات تکرار شده است.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا شمر زمانه است و حتی به مردم خود نیز رحم نمی‌‌کند، گفت: آمریکا متشکل از ۵۰ دولت با آداب، سنن، پرچم و سرود ملی مختلف است و پرچمی که همگان به‌عنوان پرچم آمریکا می‌شناسند، پرچم دولت فدرال آمریکاست و نه پرچم مردم آمریکا.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: آتش زدن این پرچم یک اعتراض به تصمیمات دولت فدرال آمریکا است که در کشور‌های دیگر و حتی در ایالت‌های خود آمریکا نیز صورت می‌گیرد؛ اما عده‌ای ساده‌اندیش و بدون بینش سیاسی در کشور، این حرکت را توهین به مردم آمریکا می‌دانند.

قربانی با اشاره به تلفات و خسارات ناشی از تعرض نظامی آمریکا به کشور‌‌های مختلفی مانند عراق و سوریه، بیان کرد: حتی اگر نگاه دینی خود را کنار بگذاریم، باز هم با معیار‌‌های عقلی و انسانی، آمریکا دشمن جهان، مردم و تمام ادیان الهی است.

وی افزود: امروز دولت آمریکا با هزاران میلیارد بدهی و کسر بودجه در بدترین وضعیت ممکن خود به‌سر می‌برد و مانند طبل توخالی است و به فضل الهی همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند ۴۰ سال پیش آمریکا را از ایران خارج کردیم، امروز از منطقه خارج می‌کنیم.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نزدیکی روز دانشجو، ۱۶ آذر را نقطه عطف همبستگی دانشجویی در کشور دانست و اظهار کرد: ۱۶ آذر باید قله فعالیت‌های دانشجویی باشد و دانشجوی انقلابی باید با شور و شعور، بغض و کینه خود را بر سر استکبار جهانی فریاد بزند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978039

وب گردی

وب گردی