هم‌افزایی شرکت‌های فعال با تشکیل انجمن سازندگان قطعات صنعت هوایی ایران

با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از انجمن سازندگان قطعات صنعت هوایی ایران در پاویون هوایی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی در نهمین جشنواره هوایی کیش رونمایی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از انجمن سازندگان قطعات صنعت هوایی ایران، گفت: این انجمن با حمایت ستاد و با هدف برنامه ریزی برای تامین نیازها، توسعه و گسترش فعالیت ها و کوشش برای استیفای حقوق قطعه سازان و ارائه دهندگان خدمات تخصصی صنعت هوایی کشور از ابتدای سال ۱۳۹۷ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و می تواند گام موثری در راستای هم افزایی شرکت های فعال در این حوزه باشد.
وی افزود: هدف از تشکیل این انجمن، ایجاد فضای تخصصی برای ساخت، تعمیر قطعات و سامانه های صنعت هوایی است، تا بهره برداران این صنعت بتوانند در بستری مطمئن و توانا و دارای استانداردهای معتبر، نیازمندی های خود را ارائه و مرتفع کنند.


دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی پس از رونمایی از این انجمن، در پاویون هوایی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته ، طی نشستی پذیرای اعضای انجمن بود و این اعضا به بیان مشکلات و چالش های موجود در مسیر خود پرداختند.
پاویون هوایی ستاد در نمایشگاه بین المللی هوایی کیش، میزبان انجمن سازندگان قطعات صنعت هوایی ایران IFAM با مشارکت بیش از ۱۰ شرکت قطعه ساز است.
نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش از ۵ الی ۸ آذر در منطقه آزاد کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 978070

وب گردی

وب گردی