پایبندی سازمان امور دانشجویان به قانون منع بکارگیری بازنشستگان

رئیس سازمان امور دانشجویان از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داد و گفت: این قانون تصویب شده از مجلس و ابلاغی از سوی دولت است و قطعاً باید به آن پایبند بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم انتصاب رئیس حراست این سازمان با اشاره به لزوم تمکین به قانون گفت : لشکریان (رئیس حراست سابق سازمان) مدیر خوب و ارزنده ای بود و ما به ناچار مجبور به خداخافظی از وی شدیم، به هر ترتیب قانون منع بکارگیری بازنشستگان تصویب شده از مجلس و ابلاغی از سوی دولت است، قطعاً باید به آن پایبند بود.

وی گفت: فردی که امروز بعنوان مسئول حراست سازمان معرفی می شود، در زمینه های متعددی در وزارت علوم و دانشگاه ها فعالیت داشته است و به خوبی می تواند در پیشبرد اهداف سازمان همراه و کمک کننده باشد.

رئیس سازمان امور دانشجویان از وسعت خدمات و گستردگی وظایف سازمان دانشجویان گفت و تصریح کرد: مجموعه سازمان دانشجویان وظایف و خدمات گسترده ای را درون خود دارد، باید همه هماهنگ و همراه برای خدمت دهی به مردم عزیز و دانشجویان ارجمند تلاش کنند.

صدیقی گفت: همه کارمندان باید با همراهی مثبت و پیش برنده با هم افزایی، سازمان را به پیش ببرند، چرا که توسعه و بهبود خدمات در گرو نیروی انسانی شایسته رقم می خورد، قطعاً همه واحدهای ما برای تسریع خدمات خود با آقای ناظر مناسبات خوبی خواهند داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 978102

وب گردی

وب گردی