قدردانی حماس از مواضع ایران در قبال مسأله فلسطین

جنبش حماس با صدور بیانیه ای از مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مسأله فلسطین و حمایت و پشتیبانی این کشور از ایستادگی ملت فلسطین و مقاومت آن تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس طی بیانیه ای که «فوزی برهوم» سخنگوی این جنبش آن را قرائت کرد از مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مسأله فلسطین و حمایت و پشتیبانی این کشور از ایستادگی ملت فلسطین و مقاومت آن تشکر و قدردانی کرد.

حماس در این بیانیه از تصمیم ایران در زمینه حمایت از شهدا و مجروحان تظاهرات های حق بازگشت و لغو محاصره غزه قدردانی کرده و آن را تصمیمی ناشی از احساس مسئولیت تهران در قبال مسأله فلسطین دانست.

حماس همچنین از تمامی کشورهای عربی و اسلامی خواست به حمایت خود از ملت فلسطین و مقاومت آن در مقابل چالش های موجود و در رأس آنها، پروژه ها و طرح های صهیونیستی ـ آمریکایی که با هدف حذف حقوق ملت فلسطین و نابودی آرمان آن طراحی شده اند، ادامه دهند.

گفتنی است که جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه اعلام کرد که از تمامی شهدا و مجروحان تظاهرات های حق بازگشت و لغو محاصره غزه حمایت مالی کرده و زمینه درمان مجروحان را فراهم خواهد کرد.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 978103

وب گردی

وب گردی