عدالت اجتماعی پایدارترین مؤلفه نشاط اجتماعی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل عدالت اجتماعی را به عنوان پایدارترین مؤلفه نشاط اجتماعی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، دکتر اسحاق رسولی در مراسم آغاز بکار استارتاپ ویکند با موضوع اجتماعی در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: باید کاری کنیم که مردم از درون احساس سرزندگی داشته باشند و این کار منظومه ای را می طلبد که همه مؤلفه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دست به دست هم داده و مردم احساس پویایی داشته باشند.

وی افزود: باید خلاقیت ها را برای سلامت جامعه به کار گیریم و هر چقدر سرمایه گذاری در این زمینه بشود بازهم کم است و نشاط اجتماعی فقط خندیدن و خنداندن نیست بلکه یک وضعیت روانی و درونی است که در عمق وجودمان به آن می رسیم.

رسولی گفت: در جامعه ما نشاط اجتماعی ضعیف است و چهره ها خود گواه این مطلب است و بیماری های خاص این عصر بیشتر ریشه روانی و عصبی دارند.

وی ادامه داد: هیچ جامعه ای نمی تواند توسعه یافتگی را تجربه کند مگر اینکه سلامت را در اولویت برنامه ها قرار دهد زیرا که سلامت رکن جامعه است که شامل سلامت جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی است و نشاط اجتماعی با هر 4 حوزه سلامت بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیان کرد: امروزه ذهنیت ها بیشتر به سمت صنعتی و اقتصادی است و اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی بتوانیم خلاقیت ها را به کار گیریم بسیار حائز اهمیت است.

استارتاپ ویکند با موضوع اجتماعی با مشارکت استانداری و برخی دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی و شرکت پیک آپ به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار می شود.

کد خبر: 978150

وب گردی

وب گردی