رونمایی از یادمان شهید حججی در بهشت زهرا (س)

یادمان شهید 'محسن حججی' روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و جمعی از مردم مومن و ولایتمدار تهران در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، حججی 25 ساله شهید مدافع حرم اهل نجف آباد اصفهان، پاسدار لشکر زرهی 8 نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت درآوردن وی، ناجوانمردانه سر از پیکر مطهرش جدا کردند.
از این شهید فرزندی 2 ساله به یادگار مانده است.
معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین(ع) در این مراسم گفت: شهید حججی از نمونه های بارز جوانان نسل چهارم انقلاب بود که با الگوگیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شناخت درست از حق و عدالت توانست نماد اخلاص، ایستادگی و شهادت در جهان شود.
سردار رضا مازندرانی افزود: شهید حججی با بصیریت، معنویت و شناختی که از مبدا هستی به دست آورده بود با سربلندی در مقابل دشمن تکفیری ایستاد و حتی در زمان اسارت نیز هرگز خم به ابرو نیاورد.
وی ادامه داد: داعشی ها با انتشار تصاویر این شهید بزرگوار از طریق فضای رسانه ای که توسط قدرت های بزرگ برایشان فراهم شده بود درصدد کوچک و خار نشان دادن رزمندگان اسلام بودند، اما سربلندی و نگاه مصمم شهید حججی تمام برنامه های رسانه ای آنان را برهم زد به طوری که این شهید مدافع حرم به یک اسطوره بزرگ در میان تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شد.


مازندرانی با تاکید بر اینکه از ابزار دشمن باید علیه خودش استفاده کرد گفت: دیروز در جنگ سخت ابزار دشمنان توپ، تانک، اسلحه و نفربر بود و امروز ابزارشان در جنگ نرم، فضای مجازی و رسانه ای است که باید از این فضا برای خنثی کردن توطئه های دشمنان استفاده کنیم.
وی با اشاره به ساخت و رونمایی یادمان شهید حججی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) گفت: زنده نگاه داشتن یاد، راه و نام شهدا به وسیله هر ابزاری می تواند موجب توسعه فرهنگ عدالت طلبی، ایثار و شهادت در میان جوانان جوان کشور شود.
سازمان بهشت زهرا (س) در جنوب پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 978159

وب گردی

وب گردی