جلسه هماهنگی سفرکاروان تدبیر و امید به استان سمنان برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، به ریاست رئیس جمهور و با هدف بررسی نیازمندی‌های این استان و روند اجرای طرح‌ها در مسیر تحقق توسعه همه‌جانبه و پایدار استان سمنان تشکیل شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، روز پنجشنبه به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و با هدف بررسی نیازمندی های این استان و روند اجرای طرحها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان سمنان تشکیل شد.

شرکت کنندگان در این جلسه، علاوه بر بررسی آخرین گزارشها از روند اجرای پروژه های مصوب قبلی؛ پیشنهادات دستگاهها و طرح های مرتبط با حوزه های تامین آب استان، کشاورزی و ادامه برنامه توسعه آبیاری تحت فشار، گسترش مراکز بهداشتی و خدمات درمانی، انرژی، آموزش عالی، صنعت و معدن، راه و حمل و نقل، محیط زیست، ورزش و همچنین توسعه گردشگری را بررسی و طرح های جدید را نهایی کردند.

جزئیات این طرح ها که می تواند تحولی دیگر در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان سمنان ایجاد کند، توسط رییس جمهوری و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان اعلام می شود.

رییس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاون امور اقتصادی رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به همراه شماری از وزیران کابینه و مسوولان ارشد استان سمنان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رئیس جمهور قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، بزودی به استان سمنان سفر کند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 978163

وب گردی

وب گردی