دانشگاه تربیت مدرس دانشجوی بدون آزمون ارشد می پذیرد

دانشگاه تربیت مدرس برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ براساس آیین نامه استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داوطلبان واجد شرایط برای پذیرش دوره های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس باید تا ۲۰ آذرماه نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی golestan.modares.ac.ir اقدام کنند.

نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان تا پایان آذرماه اعلام می شود.

نتیجه نهایی پذیرش دوره های کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان این دانشگاه تا پایان بهمن ماه از طریق سایت دانشگاه تربیت مدرس به نشانی www.modares.ac.ir اعلام خواهد شد.

گفتنی است، دانشگاه تربیت مدرس یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران و تنها مرکز تحصیلات تکمیلی جامع دولتی کشور می‌باشد که در شهر تهران واقع شده‌است. این دانشگاه در سال ۱۳۶۰ با عنوان مدرسه تربیت مدرس و با هدف تربیت کادر هیئت علمی دانشگاه‌ها، به عنوان تنها دانشگاه تخصصی تحصیلات تکمیلی ایران تأسیس گردید و در سال ۱۳۶۱ اقدام به پذیرش دانشجو در رشته مدیریت و برخی از رشته‌های علوم انسانی نمود. این مدرسه در سال ۱۳۶۵ به دانشگاه تربیت مدرس ارتقا یافت. این دانشگاه تنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 978213

وب گردی

وب گردی