دانشگاه شهید بهشتی براساس آدرس محل زندگی دانشجو، خوابگاه واگذار می کند

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: یکی از ملاک های واگذاری خوابگاه به دانشجویان این دانشگاه، آدرس ارائه شده به سازمان سنجش در هنگام ثبت نام آزمون‌های سراسری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه شهید بهشتی خطاب به داوطلبان آزمون های سراسری و دانشجویان خوابگاهی اعلام کرد: نظر به اینکه یکی از ملاک های واگذاری خوابگاه به دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، آدرس ارائه شده به سازمان سنجش در هنگام ثبت نام آزمون‌های سراسری است، بنابراین ضروری است دانشجویان و داوطلبان در هنگام ثبت نام آدرس صحیح و دقیق خود را اعلام کنند.

دانشگاه یادآور شده است: «دانشجویان خوابگاهی در صورت درج آدرس خوابگاه» بومی محسوب می شوند و مسئولیت هر گونه ارائه آدرس به عهده فرد بوده و بر اساس مقررات خاص آن رفتار خواهد شد و تغییر آن مقدور نخواهد بود.

گفتنی است، دانشگاه شهید بهشتی یکی از دانشگاه‌های دولتی معتبر ایران است که در منطقهٔ اوین، غرب ولنجک و شرق درکه در شمال غربی شهر تهرانواقع شده‌است. دانشگاه شهید بهشتی هم‌اکنون دارای ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی است. در حال حاضر سید حسن صدوق ریاست این دانشگاه را به عهده دارد.

این دانشگاه در سال ۱۳۳۸ با نام دانشگاه ملی ایران به‌دستور محمدرضا پهلوی و توسط علی شیخ الاسلام تأسیس شد و تا پیش از سال ۱۳۶۲ با این نام خوانده می‌شد. علی‌رغم افتتاح رسمی در اسفندماه ۱۳۳۹، پذیرش دانشجو در مهرماه ۱۳۳۹ و توسط دانشکده‌های معماری و شهرسازی و علوم بانکداری که اولین دانشکده‌های دانشگاه بودند انجام شد. در خرداد ماه سال ۱۳۶۲ ستاد انقلاب فرهنگی وقت با تغییر نام دانشگاه از «دانشگاه ملی ایران» به «دانشگاه شهید بهشتی» موافقت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 978217

وب گردی

وب گردی