گوشی جدید با دوربین داخل صفحه نمایش

گوشی مدل «Z5s » که دوربین جلویی آن داخل صفحه نمایش تعبیه شده است ، به تازگی به بازارآمد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز و به نقل از «shiftdelete.net»، این یک واقعیت غیر قابل انکار است که سال آینده میلادی شاهد گوشی‌هایی که سنسور اثر انگشت و دوربین در آنها داخل صفحه نمایش جاسازی شده‌اند خواهیم بود. در حالی که همگان منتظر گوشی « Galaxy A8» شرکت سامسونگ با این قابلیت بودند، رقیب آن از طرف شرکت لنوو معرفی شد.

به گزارش « TENAA»، لنوو بالاخره گوشی «Z5s» را به بازار معرفی کرد. در این مدل برخلاف سایر گوشی ها که دوربین جلویی آنها در بالای صفحه نمایش قرار دارد، دروربین آن با مانیتور یکی شده و داخل صفحه نمایش قرار گرفته است.

این اولین گوشی با این قابلیت نیست قبل از آن گوشی « Galaxy A8» شرکت سامسونگ و یک گوشی از شرکت هواوی نیز با این مدل دوربین به بازار عرضه شده بودند. با این حال «Z5s» دارای ویژگی است که آن را از سایر گوشی ها متمایز می کند.

در دو مدل قبلی دوربین در سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. دوربین Lenovo Z5 در وسط صفحه نمایش قرار گرفته است. این وضعیت دارای مزایا و معایبی است.

به عنوان مثال، قرار داشتن دوربین در وسط صفحه نمایش مزیت بزرگی در زمان تماس های ویدئویی است. با این وجود، هنگامی که یک پیام جدید می رسد، به دلیل قرار گرفتن دوربین در وسط آن، باید پیام زیر دوربین نمایش داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 978220

وب گردی

وب گردی