مدیرعامل جدید پیست اسکی دیزین معرفی شد

مدیرعامل جدید پیست اسکی دیزین گفت: جذابیت های طبیعی پیست دیزین در دنیاکم نظیر است و باید از این نعمتهای خدادادی به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی ایسکانیوز مهندس شهیار افشار در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر عامل جدید پیست دیزین با بیان مطلب فوق گفت: پیست دیزین برای اینکه تبدیل به یک منطقه توریستی ورزشی بین المللی شود نیاز به توجه بیشتر دارد و باید امکانات آن به روز شود تا هم برای جذب توریست مناسب باشد و هم اینکه مردم خوب تهران و ایران بتوانند به راحتی و با آسودگی خاطر به این منطقه زیبا بیایند و تفریح و ورزش کنند .

افشار اضافه کرد: همه دوستانی که قبل از این در دیزین مدیریت کرده اند هدفشان خدمت بوده و من اصلا دوست ندارم کسی را متهم کنم که کم یا زیاد کار کرده ولی باید قبول کنیم که پیست دیزین به تناسب جذابیت هایی که دارد توسعه پیدا نکرده و باید بسیاری از وسایل و امکانات آن به روز رسانی شود.

مدیرعامل پیست دیزین سپردن کار به جوانان مستعد را یکی از مهم ترین راههای توسعه جدید دیزین و پیست دیزین دانست و گفت: من خودم اعتقاد به جوانان دارم و افرادی که امروز به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیریت منطقه زیبای پیست دیزین احکام خود را دریافت کردند از جوانان کاردان و عاشق کار و کاربلد هستند و همانطور که به بنده اعتماد شده من هم به این همکاران جوان و خوش فکر خودم اعتماد می کنم و اعتقاد دارم که در آیند ه ای نزدیک تحولی بزرگ را در پیست دیزین شاهد باشیم.

وی افزود: در تصور اذهان عمومی اینگونه جا افتاده که اسکی و ورزش اسکی از آن مرفهین و ثروتمندان است ولی بنده با کمک شما و سایر رسانه ها این نگاه را باید تغییر بدهم به گونه ایی که همانند گذشته های نه چندان دور هر خانواده ایی که دوست داشت به تفریح و بازی اسکی بپردازد با یک یا دوساعت طی مسیر از تهران و شهرهای اطراف خود را به پیست دیزین برساند و یک روز خوب و شاد را با کمترین هزینه در کنار خانواده در اینجا سپری کند.

وی افزود: البته هر فردی به اندازه توان و امکانات خود قادر است از این امکانات بهره ببرد ، یقینا یکی که می خواهد حرفه ایی اسکی کند با آنکه تفریحی و خانوادگی یک روز را می خواهد در کنار خانواده باشد تفاوت هست اما زیرساخت ها باید برای همه مردم به یک اندازه آماده باشد.

مهندس افشار اضافه کرد: از فدراسیون اسکی ، مردم خوب منطقه دیزین و دربندسر و روستاهای اطراف ، وزارت ورزش و جوانان و بخشداری واداره کل ورزش و استانداری و نهادهای استان البرز نیز می خواهم که کمک کنند تا یک پیست بین المللی را برای میزبانی های مهم مسابقات آسیایی و جهانی در دیزین آماده کنیم.

کد خبر: 978254

وب گردی

وب گردی