10 آذر؛ آخرین مهلت ثبت نام  دانشجویان در سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی

امروز آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان در سامانه انتقال و مهمانی دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم 97-98 است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز؛ سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان (به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاری) دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم 97-98 از 20 آبان آغاز شده و امروز 10 آذرماه 97 به پایان می رسد. به همین منظور دانشجویانی که نسبت به میهمانی یا نقل و انتقال خود در دانشگاه مبدا اقدام نکرده اند، لازم است درخواست خود را در دانشگاه مبداء ثبت کنند.

دانشجویان می توانند پس از مطالعه اطلاعیه مندرج در سایت معاونت آموزشی وزارت بهداشت و آگاهی از شرایط میهمانی و انتقال و آماده کردن اطلاعات مورد نیاز و اسکن مدارک جهت ثبت درخواست انتقالی خود اقدام کنند. برای جرئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

پس از بررسی کارشناسان آموزش، در صورتی که مدارک و اطلاعات دانشجویان ناقص باشد، برای افراد پس از ورود با شماره دانشجویی و کد ملی با مشاهده پیام کارشناس با مضمون «مدارک شما دارای نقص است»، مواجه می شوند، در چنین شرایطی دانشجویان حداکثر تا تاریخ 26 آذر فرصت دارند که نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام کنند.

دانشجویان در صورت موافقت با درخواست انتقالی در دانشگاه مبداء لازم است که مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای دانشگاه یا دانشگاه های مقصد انتخابی را تا تاریخ 23 دی ارسال و تکمیل کنند، در انتها باید روی دکمه ذخیره کلیک کرده تا درخواست شما توسط دانشگاه یا دانشگاه های مقصد مورد بررسی قرار گیرد، در غیر این صورت درخواست دانشجو بررسی نخواهد شد.

گفتنی است نتیجه نهایی توسط دانشگاه مقصد در تاریخ 24 دی تا 8 بهمن 97 اعلام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 978256

وب گردی

وب گردی