ثبت نام شانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشورآغاز شد

ثبت نام در شانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز یکشنبه 11 آذر آغاز می شود و ساعت 24 روز شنبه 17 آذر پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت نام در شانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از روز یکشنبه 11 آذر آغاز شده و ساعت 24 روز شنبه 17 آذر پایان می یابد. داوطلبان لازم است پیش از نام نویسی اینترنتی، ابتدا نسبت به تشکیل پرونده در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند. گفتنی است تنها افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

داوطلبان برای تشکیل پرونده لازم است اصل و کپی مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه ی مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوط و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد. علاوه بر آن،‌ با در دست داشتن اصل و کپی کلیه سوابق تحصیلی قبلی در ایران به همراه اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی ، اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت، اصل و کپی گذرنامه های جدید و زمان تحصیل به مرکز خدمات آموزشی واقع در تهران، شهرک قدس (غرب)، فاز 5، بلوار ایوانک، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بلوک A، طبقه دوم، مراجعه کنند.

در صورتی که مدرک دریافتی داوطلب، فوق لیسانس و بالاتر باشد، ارائه پایان نامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خلاصه ای از رساله به زبان فارسی، CV،مقالات منتشر شده و کلیه ی فعالیت های پژوهشی الزامی است. همچنین ارائه ترجمه رسمی کلیه مدارک، چنان‌چه به زبانی غیر از انگلیسی باشند، الزامی است.

در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را در راستای شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آن ها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود؛ در نهایت، دانش آموختگان موظف‌اند در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت www.sanjeshp.ir اقدام کنند. داوطب باید به بخش پیوند«داروسازی»، پیوند «شانزدهمین دورهی آزمون ارزشیابی»، پیوند «ثبت نام جدید»، مراجعه کرده و پس از پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام (120 هزار تومان) نسبت به ارسال مدارک، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کند.

کارت شرکت در آزمون از ساعت 18 روز سه شنبه 4 دی ماه سال جاری از طریق سایت مذکور در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. شانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور 6 دی 97 برگزار می شود. برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 978342

وب گردی

وب گردی