جزئیات مراسم هفته پژوهش در دانشگاه آزاد تهران شمال

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد تهران شمال جزئیات مراسم هفته پژوهش در این واحد دانشگاهی را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، امیرعبدالله مهردادشریف با اشاره به تجلیل از پژوهشگران منتخب هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: بر اساس الگوی ابلاغی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه فراخوان ارسال مستندات در دو بخش استادان و دانشجویان انجام شده که در گام بعدی، این مستندات در شورای پژوهش بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسمی برای بزرگداشت هفته پژوهش در نظر گرفته‌شده که در آن گزارشی از دستاوردهای پژوهشی یک سال گذشته و اهم برنامه‌های یک سال آینده مورد بازبینی و رونمایی قرار خواهد گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با تأکید بر حضور در نمایشگاه فناوری و پژوهش سازمان مرکزی دانشگاه افزود: نمایشگاه دیگری به‌صورت مجزا در واحد تهران شمال برگزار خواهد شد تا دانشجویان نیز از آخرین دستاوردهای پژوهشی دانشگاه اطلاع یافته و انگیزه‌ای برای ادامه این راه برای آن‌ها باشد.

مهردادشریف در پایان اظهار کرد: در طی یک سال اخیر حوزه انتشارات واحد تهران شمال فعالیت چشمگیری داشته، به‌طوری‌که هم‌اکنون ۱۰ جلد کتاب در دست چاپ و ۴۰ جلد کتاب نیز در گردش چاپ قرار دارد. این آمار یکی از شاخص‌های پژوهشی واحد تهران شمال به‌شمار رفته و حاصل تلاش‌های محققین و استادان دانشگاه است.

انتهای پیام /

کد خبر: 978426

وب گردی

وب گردی