کسب دو مقام برگزیده توسط دانشجویان استان اردبیل در جشنواره نشریات دانشجویی

رئیس کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی استان اردبیل از موفقیت دو دانشجوی استان اردبیل در سومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

علیرضا عبدالرحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسکانیوز در اردبیل، اظهار کرد: برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی فرصتی است که دانشجویان اهل قلم نتیجه تلاش های خود را مشاهده کنند.

وی بیان کرد: در این جشنواره زهرا رمضان زاده از واحد اردبیل در بخش مقالات ویژه، مقام سوم و نوید احمدزاده از واحد مشگین شهر در بخش عکس، مقام دوم را کسب کردند.

معاون دانشجویی، فرهنگی واحد اردبیل افزود: دانشجویان با فعالیت در نشریات دانشجویی با کار گروهی آشنا می شوند و فرصتی برای آماده شدن در عرصه اجتماعی و فعالیت در کارهای بزرگ‌تر را پیدا می کنند.

عبدالرحیمی برگزاری جشنواره های نشریات دانشجویی را بااهمیت عنوان کرد و گفت: دانشجویان این استان از استعداد و توانایی لازم در کار نشریات برخوردارند و همیشه و در تمامی جشنواره های برگزار شده در سطح استانی، منطقه ای و کشوری دارای مقام های برتر و برگزیده بودهاند.

وی افزود: در این جشنواره که آذرماه 97 در واحد شهرکرد برگزار شد، 115 برگزیده کشوری معرفی و با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شدند و همچنین مقرر شد چهارمین جشنواره در واحد خوراسگان اصفهان برگزار شود.

کد خبر: 978439

وب گردی

وب گردی