سه کشته و 2 مجروح در تصادف  محور چابهار- –کنارک

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از برخورد 3 خودرو با 3 کشته و 2 مجروح در محور چابهار -کنارک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ یداله ستوده گفت: شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 36 محور چابهار -کنارک (سه راهی نیکشهر) به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه ماموران پاسگاه انتظامی "مومان" برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه پیکان وانت با 3 سرنشین که از سمت کنارک به چابهار در حرکت بود به علت نامعلومی به مسیر مخالف منحرف و با یک دستگاه پراید با ۳ سرنشین و یک سواری تویوتا کرولا با ۴ سرنشین برخورد کرده است.

وی عنوان کرد: در این حادثه 2سرنشین 47 و 57 ساله خودرو وانت در دم فوت و راننده وانت و 2 تن از سرنشینان 2 خودرو دیگر نیز مجروح و به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شدند که راننده 54 ساله وانت پیکان نیز به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش تیم های پزشکی جان باخت.

سرهنگ ستوده گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ خودرو وانت اعلام کرده است.

وی با توجه به دو طرفه بودن محورهای جنوب استان از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، خواست در مسیر مجاز خود حرکت کنند و از تجاوز به چپ بپرهیزند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978445

وب گردی

وب گردی