دانشگاه آزاد اسلامی، از محیط های جهاد علمی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز یکی از محیط های جهاد علمی است، دانشگاه آزاد اسلامی است.

به‌ گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز حراست دانشگاه، گفت: وظیفه رسالت یک وظیفه متعالی است، اما رسالت حراست زمانی متعالی‌تر می‌شود که حراست از محیط دانشگاه و علم در میان باشد، چرا که اگر در دانشگاه فسادی حاصل شود، بر محصول دانشگاه که همان تربیت انسان‌های فرهیخته است، اثر خواهد گذاشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: زمانی صحبت از صیانت، مراقبت و حراست از دانشگاه می‌شود، اهمیت وجود حراست دوچندان می‌شود.

دکتر طهرانچی با اشاره به یکی از بیانات مقام‌ معظم‌ رهبری که «پیشرفت علمی دشمن دارد و تا نفس دارم ذره‌ای از مراقبت نخبگان و پیشرفت علمی کشور کوتاه نمی‌آیم» تأکید کرد: ما نیز به‌عنوان سربازان رهبرمعظم‌ انقلاب باید در این راه تلاش و کوشش کنیم، چرا که دشمنان قسم‌‌خورده ایران اسلامی هزینه‌های هنگفت و برنامه‌های بیشماری دارند تا حتی یک نفر از لشکر علمی کشورمان را کم کنند.

وی افزود: از این رو باید به صورت علمی و با توجه به تمامی امکانات به مقابله با جهان شبکه‌ای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بپردازیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه ویژگی خاص دانشگاه آزاد اسلامی این است که تنها نهاد تعلیم و تربیت یکپارچه در کشور است، خاطرنشان کرد: این نظام یکپارچه تعلیم و تربیت می‌تواند مؤثر واقع شده و با جدیت به‌عنوان مدافع نظام اسلامی عمل کند. از این رو امروز یکی از محیط‌های جهاد علمی، عرصه دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر طهرانچی در پایان با تقدیر و تشکر از جناب آقای شمس رئیس سابق مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، از جناب آقای موسوی به‌عنوان رئیس جدید این مرکز خواست تا مرکز حراست دانشگاه پویا، بهنگام و مشرف به مسائل دانشگاه بوده و بتواند حراست از جبهه جهاد علمی را به نحو احسن طراحی و اجرا کند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از زحمات آقای شمس تقدیر شد و حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی به مهندس موسوی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حراست تقدیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 978486

وب گردی

وب گردی