محدودیت پذیرش امریه سربازی برای دانش آموختگان دانشگاه صدا و سیما برداشته می شود

مدیرکل منابع انسانی سازمان صداوسیما از برداشته شدن هرگونه محدودیت در پذیرش امریه سربازی برای دانش آموختگان دانشگاه صدا و سیما تا تاریخ اول اسفند ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه صداوسیما، محمود سرتیپی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان صداوسیما و ستاد کل نیروهای مسلح، ظرفیت پذیرش امریه خدمت سربازی در سازمان صداوسیما به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. بر همین اساس به تمام درخواست‌های دانشگاه صداوسیما با موضوع امریه‌های دانشجویی که تا پیش از یکم اسفندماه سال‌جاری اعلام شود پاسخ مثبت داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: صدور امریه خدمت برای دانشجویان دانشگاه تا زمانی که رسانه ملی در مشاغل سازمانی خود، نیاز به نیروی انسانی داشته باشد، ادامه خواهد داشت و این امریه تنها به رشته‌های فنی محدود نمی‌شود و تمام رشته‌های تحصیلی دانشگاه صداوسیما را شامل می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی سازمان صداوسیما با اظهار خرسندی از جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه صداو سیما در سازمان گفت: طی ۲ سال گذشته و با مصوبه شورای عالی منابع انسانی بحث کمیته‌های تخصصی نه تنها جدی‌تر گرفته شد بلکه به نوعی به ابزار سنجش کیفیت مهارت و معیار تشخیص سطح علمی افراد تبدیل شده است.

سرتیپی ادامه داد: خوشبختانه دانش‌آموختگان دانشگاه صداوسیما نسبت به دیگر دانشگاه‌ها، توانسته‌اند بالاترین درصد و تعداد قبولی را از این کمیته‌های تخصصی داشته باشند. این امر نشان از سطح بالای دانش و مهارت دانشجویان و بالطبع ممتاز بودن جایگاه علمی دانشگاه صداوسیما دارد.

سرتیپی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر مشکل جذب برخی دانشجویان به واسطه بیشترشدن سنوات و ترم‌های تحصیلی گفت: سعی ما بر این است که مشکل جذب دانشجویانی که با افزایش سنوات و ترم مواجه می‌شوند را حتی‌المقدور مرتفع کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل دوسویه بین دانشگاه صداوسیما و حوزه منابع انسانی سازمان، شاهد اتفاقات خوبی در زمینه تربیت، آموزش و جذب نیروهای موثر و مورد نیاز سازمان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 978515

وب گردی

وب گردی