جلسه ستاد شاهد و ایثارگر واحد یادگار امام خمینی(ره) برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد هدف ما تکریم، اطلاع رسانی صحیح و به موقع و پیگیری مشکلات آموزشی و مالی دانشجویان شاهد است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد یادگار امام خمینی (ره) جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری با حضور دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد، دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی معاون پژوهشی و فناوری، دکتر عبدالرضا فرهادیان معاون دانشجویی و فرهنگی، حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، مصطفی محمدی مدیر فرهنگی و تعدادی از مسئولین هر دو سازمان و با هدف تعامل هر چه بیشتر در سالن کنفرانس دفتر ریاست برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر سعید قاضی مغربی، ضمن خیرمقدم به مسئولین بنیاد شهید شهرستان ری در سخنانی با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: امینت امروز زندگی ما در ایران عزیز مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و خانواده های آنان است. از زمان تصدی خود بعنوان رئیس این واحد دانشگاهی با رویکرد ولایت مداری خود و همکاران تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا دانشجویان عضو خانواده معظم شهداء و ایثارگران بدون هیچ مشکلی به ادامه تحصیل بپردازند و به جز درس خواندن دغدغه ای دیگر نداشته باشند.

وی قاضی مغربی گفت: اگر این دید را داشته باشیم؛ که دانشجویان فرزندان ما هستند؛ در زمینه ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی دانشجویان شاهد، بهتر می توان برنامه ریزی نمود.

ایشان در ادامه افزودند: اگر هدف آموزشی و پژوهشی در جهت نیاز جامعه باشد و تنها به بعد تئوری آن توجه نشود بهتر به نتیجه خواهیم رسید.

رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری اظهارکرد: از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده با همکاری دفتر بسیج دانشجویی و نهاد مقام معظم رهبری در واحد، دیدار هفتگی با خانواده های شهدا توسط استادان، دانشجویان و مدیران گروه است و هدف ما باید این باشد تا راه صحیح را به دانشجویان خود نشان دهیم. ما معتقدیم که یک دانشجو، بی آلایش، پاک و معصوم و به دور از هرگونه گرایشی فکری و حزبی است.

رئیس واحد یادگار امام (ره) شهرری با تاکید بر ضرورت برگزاری مداوم این گونه جلسات با تقدیر از اقدامات انجام یافته ستاد شاهد و ایثارگر در این واحد دانشگاهی از تعامل بیشتر بنیاد شهید و واحد یادگار امام استقبال کرد و گفت: هدف ما باید تکریم مجاهدت های این عزیزان، اطلاع رسانی صحیح و به موقع و پیگیری مشکلات آموزشی و مالی باشد.

در ادامه حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ضمن تقدیر از تعاملات دکتر سعید قاضی مغربی گفت: همه از ایثار و از خود گذشتگی شهدای عزیز می گویند اما ایثار خانواده های آنان کم از شهدا نیست و خانواده های این عزیزان پای رهبری و نظام با تمام توان ایستاده اند.

کد خبر: 978533

وب گردی

وب گردی