ارائه سخت‌افزار و نرم‌افزارهای بومی مخابراتی

یک شرکت دانش بنیان داخلی با بیش از ۲۰ سـال سـابقه ارائة راهکارهای جامع ارتباطی، بازه وسـیعی از سـخت افزارها و نرم افزارهـای مخابراتی را به مشتریان داخلی عرضه می کند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان، با تمرکز بـر نیازمندیهـای آشـکار و پنهـان بـازار، مجموعـه ای از نرم افزارها و سـخت افزارهای یکپارچـه مخابراتی را ارائه کرده کـه از طریق راهکارهای خالق و بومی، پاسـخگوی نیازها و مشـکلات سازمانهای ایرانی باشد.


این شرکت به مشتریان کمک می‌کند تا قلب تپنده ارتباطات سازمانی را در هسته اصلی فرآیندهای کاری خود قرار دهند. پویایی، نوآوری و نشاط در واحد تحقیق و توسعه گویان حرف اول را می زند.
به گفته علی بهرادرضایی، مدیر عامل شرکت مهندسی گویان افزار در خصوص فعالیت های این شرکت، می گوید: ما مراحل مفهوم سازی، طراحی سخت افزار و نرم‌افزار و ساخت نمونه اولیه را در ارتباط تنگاتنگ با مشتریان طی می کنیم. به این ترتیب محصول نهایی حداکثر همپوشانی با نیاز مشتریان را دارد.


وی افزود: روش‌های مدیریت به‌روز، جذب کارشناسان خبره و گردش سریع اطلاعات، گویان را به شرکتی نوآور بدل کرده است. استفاده از این زیرساخت‌ها و ارتباط صمیمانه و از نزدیک با مشتریان، امکان شناخت فرصت‌ها و کشف نیازهای آتی سازمان‌ها را میسر کرده است. ما در کنار سازمان‌ها، راهکارها را ویژه‌سازی می کنیم و به خلاقانه ترین حالت و با قیمت رقابتی به سازمان ارائه می دهیم.


این فعال دانش بنیانی در کشور، تصریح کرد: همـکاران مـا در تـمام مراحـل فـروش، تولیـد، پیـاده سـازی و پـس از فـروش در کنـار مشتریان هسـتند. این مراحـل با ارائه خدمـات مشـاوره حرفه ای و تخصصـی آغاز می شـود. کارشناسـان ما طراحی فنـی راهکار را به مشتریان ارائه می کنند. پس از نهایی شـدن، گام بعـدی بررسـی زیرسـاخت فعلی شـبکه است. در صـورت نیـاز ما خدمـات بهینه سـازی شـبکه را در سـطح حرفه ای به آنها ارائـه می دهیم. سـپس نوبت به ویـژه سـازی راهکار بر اسـاس نیاز و اقتضای پروژه می رسـد.


به گفته وی، در بسـیاری از پروژه هـا تمـام مراحل پیاده سـازی بـه عهده گویـان اسـت و پروژه بـه صـورت TurnKey تحویل می شـود. در گام بعـد کاربری سـخت افزار و نرم افـزار به صورت کارگاه عملـی به کارشناسـان سـازمان آمـوزش داده می شـود. پـس از اتمام به کارشناسـان مدرک معتبر دوره کاربـری محصـولات گویان اعطا می شـود.
این مرکز در سـه سـطح اولیـه، فنی و بازمهندسـی، نیازهای کاربران را شناسـایی و رفع می کند. موارد ارجاعی لایه های مختلف در کمتریـن زمان ممکـن و با اطلاع رسـانی ایمیلی نحوه پیشبرد هر مـورد به درخواسـت کننده پیگیری می شـوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978544

وب گردی

وب گردی