بازدید سرزده رئیس سازمان سما استان آذربایجان غربی از سما واحد میاندوآب

     معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما استان آذربایجان غربی به همراه رئیس واحد میاندوآب از آموزشکده سما و مدارس دخترانه و پسرانه سما میاندوآب بازدید کرد. وی گفت که از لحاظ تجهیزات، امکانات و برنامه‌ریزی و استادان مجرب،  آموزشکده و مدارس سما میاندوآب در حد خوبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از میاندوآب رئیس سما استان آذربایجان غربی در این بازدید ضمن تأکید به استفاده از معلمان و استادان مجرب در مدارس سما گفت؛ تولید علم، پرورش فکری کودکان و توسعه مراکز تعلیم و تربیت در کشور بسیار حائز اهمیت است و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف خدمت به جامعه و ایفای نقش خود در حوزه تعلیم و تربیت در مدارس توانسته بار سنگینی از دوش آموزش و پرورش را بردارد.

دکتر محسن شکرنیا در ادامه افزود: بررسی و مطالعه نقاط ضعف و قوت مدارس غیرانتفاعی و دولتی می تواند در روند پیشرفت و توسعه مدارس سما کمک شایانی کند. و ی ایجاد فضای مناسب و جذاب برای دانش آموزان و خانواده ایشان، ارزیابی مستمر کارکنان و معلمان در حوزه کاری، استفاده از تجارب اساتید دانشگاه در فعالیت های آموزشی، مهارت آموزی و کارآموزی برای دانش آموزان در حرفه های مختلف را از مهمترین فعالیت های مدارس سما در پیشرفت و توسعه مدارس و نیز زمینه ای مناسب برای رقابت با سایر مدارس غیر انتفاعی و دولتی دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این بازدید ضمن اشاره به سما به عنوان خانه دوم واحد گفت: برای اجرای برنامه های آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی در کنار سما رسالت مهمی را بر عهده دارد و تربیت اسلامی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش مهارت‌های اجتماعی از اهداف و برنامه های مهم این دانشگاه است.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در کنار کارکنان خدوم سما برای پیشرفت و توسعه مدارس سما بیشترین تلاش را کرده است و رنگ آمیزی فضاهای آموزشی سما و مدارس سما بدون هیچ گونه هزینه کردی از سوی خیرین مدرسه ساز صورت گرفته است و در این زمینه دانشگاه در تجهیز و تهیه امکانات و اقلام آموزشی و رفاهی جهت استفاده دانش آموزان و همکاران سما کمک شایانی کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب همراه با معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما استان بعد از بازدید از فضاهای آموزرشی، کارگاه مکانیک خودرو و کارگاه مهندسی برق و مدارس سما از نزدیک با مدیران و کارکنان شاغل در آن گفتگو و در جریان روند فعالیت های سما قرار گرفتند.

کد خبر: 978556

وب گردی

وب گردی