تازه‌ترین دستاوردهای شرکت‎های نانویی صنعت لوازم خانگی رونمایی شد

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی با حضور در نمایشگاهی، تازه‌ترین محصولات و دستاوردهای شرکت‎های نانویی صنعت لوازم خانگی را ارائه کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی در هجدهمین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی کشور، با اهداف ارائه نوآوری ها و ابتکارات در چرخه تولید لوازم خانگی، شناسایی نیازهای اصلی این صنعت، توسعه بازار داخلی و افزایش صادرات، برقرارای ارتباط بین تولید کنندگان محصولات نهایی و قطعه سازان، ترویج به کارگیری از فناوری‎های داخلی، ایجاد فضایی برای همکاری مشترک فی‎مابین صنعتگران، متخصصان ،کارشناسان و محققان با محوریت فناوری نانو حضور یافت.

نمایشگاه لوازم خانگی تهران به عنوان ویترینی برای معرفی محصولات پرکیفیت لوازم خانگی ایرانی همه ساله با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی محصولات لوازم خانگی در تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود. استفاده بهینه از ظرفیت سازی‌های سنگینی که در رشته‌های مختلف این صنعت انجام گرفته وهمچنین ایجاد شناخت از مقتضیات بازارهای دنیای معاصر با تأکید بر دو اهرم کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت تولید به عنوان مهمترین اهداف این نمایشگاه به شمار می‌روند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ایران، در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حالی به کار خود پایان داد که 312 شرکت داخلی و خارجی در آن حضور داشتند که ازمیان شرکت‌کنندگان تعداد ۲۵۹ شرکت داخلی و ۵۳ شرکت خارجی هستند. در این نمایشگاه 9 سالن تحت پوشش قرار دارد که یکی از سالن ها در اختیار مشارکت کنندگان خارجی از کشورهای چین ترکیه وایتالیا بود.

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی با حضور چهار شرکت و معرفی بیش از ده محصول و فناوری مرتبط با صنعت لوازم خانگی در این نمایشگاه حضور یافت. شرکت‎های نانویی تولید کننده دستگاه‌های ایجاد پوشش‎های نانویی، تولید کننده پوشش‌های تبدیلی زیرکونیومی جایگزین پوشش‌های فسفاته، تولید کننده ی فوم ریجید به عنوان عایق قابل بکارگیری در یخچال فریزهای خانگی و صنعتی، تولید کننده مستربچ و کامپاندهای آنتی باکتریال در غرفه ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی به معرفی اخرین محصولات و دستاوردهای خود پرداختند.

حبیب الله انصاری دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در بازدید از غرفه ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی در هجدهمین نمایشگاه لوازم خانگی ایران ضمن لزوم استفاده ی صنایع لوازم خانگی از فناوری‌های نانویی به منظور افزایش کیفیت محصولات، بر تداوم همکاری پیرو اجرایی شدن تفاهم نامه فی‎مابین انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی اشاره تاکید کر‌د.

انتهای پیام/

کد خبر: 978586

وب گردی

وب گردی